Comunicació

El negoci de Facebook, en un llibre

Què hi ha més enllà del mur de Facebook. Aquest és l'objectiu del llibre de Xantal Llavina editat per Profit sobre la xarxa social més popular. “Facebook ha suposat un canvi de comunicació brutal; tots ens comuniquem d'una manera diferent que crec que ja és per sempre”, explica Llavina. Especialitzada en la nova comunicació 2.0., destaca, però, que el llibre va més enllà d'un programa d'aprenentatge sobre Facebook: “És una anàlisi des del punt de vista de negoci publicitari, també com a nova forma de comunicació i d'entreteniment i com a eina que dóna poder als ciutadans amb l'exemple de les revolucions socials.” També recull els aspectes més crítics amb Facebook com ara la privacitat. “Tots els mitjans i marques hi volen ser perquè Facebook reuneix 800 milions de persones”, ressalta Llavina, que afegeix que el futur de la xarxa incidirà més en l'entreteniment. El llibre es va presentar ahir al vespre a la Casa del Llibre de Barcelona.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.