Comunicació

Damm anima en el seu nou anunci a gaudir de la cultura “mediterràniament”

L'últim espot de la cervesera catalana reivindica el vincle entre les expressions artístiques i culturals amb l'estil de vida mediterrani

19 artistes conviden a aixecar-se del sofà i descobrir l'oferta cultural del país

L'estil de vida mediterrani està associat sovint al sol i a la platja, però la cultura és una part essencial de la nostra manera de viure. Aquest vincle entre la cultura i el Mediterrani és l'eix conductor del nou espot d'Estrella Damm Entrena l'ànima, que anima a sortir al carrer i gaudir de les diferents expressions culturals i artístiques que ofereix el país.

Són precisament alguns dels protagonistes de les propostes culturals que actualment hom pot trobar ben a prop de casa els qui expliquen a l'espectador tot allò que trobarà si apaga la televisió i s'aixeca del sofà.

El vídeo, rodat durant el mes de gener, fa un recorregut per teatres, sales de concerts o restaurants on 19 d'aquests artistes presentaven les seves obres. Ajo Micropoetisa amb Judit Farrés, Albert Adrià, Antonio Díaz, el Ball de Diables de Tarragona i el Drac de Sant Roc, Clara Segura, El Brujo, Israel Galván, Joan Baixas, Joan Colomo, Joan Rovira, José Corbacho, Julio Manrique, La Fura dels Baus, Love of Lesbian, Marinah, Pep Bou, Quartet de Corda (Gemma Pujol, Maria Tió, Javier González, Rocío López), Reugenio i The Hole (La Terremoto de Alcorcón i Álex O'Dogherty) desfilen per l'espot per concloure amb el missatge: “Aixeca't del sofà. Entrena l'ànima”.

Amb aquest anunci, Damm vol “motivar la gent perquè gaudeixi de la cultura i l'espectacle” i recorda que la cultura sempre “torna molt més del que li hem donat”.

L'empresa destaca que fa temps que aposta pel patrocini mecenatge cultural i “dóna suport al teatre, el cinema, l'art, la música, la gastronomia i totes aquelles expressions artístiques que donen valor a la nostra societat i que posen de manifest la nostra manera de ser. Perquè la cultura ens enriqueix i ens fa créixer”.

La companyia cervesera reivindica una vegada més la vida viscuda “#mediterràniament”, aquesta vegada en tots els sentits possibles, convençuda que la cultura i la creativitat és el que fa diferent el Mediterrani.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia