Societat

DIES DE VI I ROSES

Rossy s'autorregala a si mateixa

Andrés Sardà obre Cibeles, el Mandarin ofereix ‘hot dogs' i Carlos Latre es teletransporta
Dulceida protagonitza un casament estil segle XXI i les gimnastes olímpiques fan ioga

“Començo com la reina de la primavera i acabo sent el meu propi regal d'aniversari”, deia Rossy de Palma en acabar la desfilada d'Andrés Sardà en què va desfilar convertida en una flor i també en un llaç típic de present nadalenc, precisament el dia en què arribava als 52 anys. Se sentia com un regal, i què podria ser millor que regalar-se a si mateixa a l'hora de bufar les espelmes. Ho va fer en un dinar amb amics com Loles León, Màxim Huerta i Félix Sabroso en el Thai Gardens madrileny, compartint pastís amb el relacions públiques de firmes com Sardà i Custo, Àlex Estil·les, que curiosament va néixer el mateix dia i a la mateixa hora que la mallorquina Rossy.

La sempre sofisticada col·lecció de llenceria de la firma catalana agafa aquest cop el leitmotiv de les quatre estacions per embolcallar peces de tul, organza i piqué amb moltes transparències, jocs de puntes i estampats que recorden la porcellana xinesa o aposten per les ratlles. Colors vibrants a l'estiu i empolvorats en el temps del fred, i una proposta molt sensual per donar el tret de sortida d'una Madrid Fashion Week que aquest any no ha estat exempta de polèmica amb l'aparició d'una passarel·la alternativa, encapçalada per Roberto Verino, la MFShow, que aposta per presentar col·leccions de la mateixa temporada en què vivim, o sigui, ara, la de tardor hivern. Un sistema que ja apliquen firmes com Tommy Hilfiger o Burberry i que Cibeles es resisteix a acceptar.

Els temps estan canviant, com ho demostra també que el casament de la influent bloguera Dulceida amb la gironina Alba Paul hagi tingut gairebé més repercussió que el de Rociíto Carrasco. La filla de la Jurado ocupa la portada de l'Hola en una exclusiva mediàtica de pagament amb famosos de comparsa, mentre que la jove badalonina omple les xarxes socials d'imatges gratuïtes amb l'etiqueta #DulceWedding que, d'entrada, ja li han fet augmentar en 30.000 els seguidors d'Instagram. L'estil de comunicar del segle XX conviu amb el del XXI.

Dulceida, que es diu Aida Domènech, es va casar a la cala Morisca de Sitges, com havia somniat de petita, vestida de princesa, amb corona i tot. L'únic diferent del conte era el príncep, que, tot i que duia pantalons, era una dona amb talons i escot. La presentació d'Alba als seus seguidors, amb declaració de bisexualitat inclosa, en el seu canal de YouTube, va tenir mig milió de visites en un no res. Ara han culminat la seva història d'amor (totes les revistes de moda en van donar notícia al moment en línia) amb vestits d'un modista poc conegut, Ze Garcia, a qui li ha tocat la loteria. Totes les firmes que treballen amb la influencer li han prestat la seva col·laboració pel casament: Tous, New Look, i l'hotel W, que li ha cedit la seva suite principal.

I parlant d'hotels, de nou el Mandarin Oriental ocupa titulars amb la incorporació d'una sucursal de la cocteleria mítica de Nova York, Please Don't Tell, famosa pels seus aires de clandestinitat. Per celebrar-ho, fins al 30 de setembre es poden degustar amb les copes hot dogs elaborats pels cuiners de la casa, Carme Ruscalleda i Ángel León, i dos convidats d'honor, Joan Roca i Albert Adrià. Si la xef de Sant Pol opta per les salsitxes vegetals, Roca aposta pels tocs xilens; Adrià, per l'estil de Nova Orleans, i el xef del mar, pel toc gadità amb tonyina, no podia ser d'una altra manera.

I després de sopar, al teatre. El mag Jorge Blass ha estrenat espectacle al Poliorama amb un número estel·lar en què fa aparèixer a l'escenari algú que un membre del públic segueixi a Twitter (el dia de l'estrena va teletransportar Carlos Latre). Causa tanta sensació que el mateix David Copperfield (que el va veure a Las Vegas) l'hi ha comprat per copiar-lo! A més de ser un gran professional, Jorge també té un gran cor, i ahir va animar amb el seu art els nens ingressats al Vall d'Hebron.

Per completar el cap de setmana, avui al matí l'Arc de Triomf s'omplirà d'amants del ioga (les3.000 subscripcions es van esgotar fa dues setmanes) convocats per la firma de moda Oysho, que el practicaran al ritme que marquin les cinc gimnastes que van aconseguir la plata olímpica a Rio. Diuen que practicar aquesta disciplina les manté fortes, tonificades i relaxades.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]