Societat

Berga farà una cursa nocturna per La Marató

L'associació Mountain Runners encapçala la iniciativa per tercer any seguit

L'associació esportiva Mountain Runners del Berguedà col·laborarà amb La Marató de TV3 organitzant una cursa i una caminada nocturnes a Queralt el pròxim 17 de desembre a la tarda. Tots els beneficis que es recullin es destinaran a la fundació de La Marató.

Així doncs, Mountain Runners torna a optar per tercer any consecutiu per una prova nocturna com a via per col·laborar amb la iniciativa. Ho fan amb la voluntat d'organitzar un acte lúdic i solidari, de manera que tant la cursa com la caminada estan obertes a tothom, més enllà de l'edat i les condicions físiques de cadascú.

10 euros, com a mínim

Les formes de pagament per a aquest acte de Mountain Runners són especials respecte a les curses que l'entitat organitza durant l'any. En aquest cas, es fixa un preu d'inscripció mínim, de 10 euros per als federats i de 12 per als que no ho són, tant per a la caminada com per a la cursa. La singularitat és que en aquesta prova solidària els participants podran fer aportacions superiors al preu de la inscripció si ho desitgen.

Les inscripcions es poden fer en línia, a través del lloc web de l'associació esportiva Mountain Runners. En aquest cas, el pagament s'haurà de fer en efectiu el dia de la cursa, en el moment de recollir el dorsal. L'organització, però, també ofereix la possibilitat de fer les inscripcions presencialment. Seran el dia 12 a partir de les quatre de la tarda i fins a un quart de cinc a la plaça de Sant Pere.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]