cultura

Turisme a les webs

La professora de màrqueting electrònic i d'e-business en màsters de diverses universitats catalanes Montserrat Peñarroya va presentar el llibre Màrqueting electrònic per al turisme cultural. L'obra pertany a la col·lecció Turisme Cultural. Cultural Tourism, que edita Edicions Vitel·la, amb el suport de la Diputació de Girona, a la Fontana d'Or.

Segons l'autora, l'objectiu del treball és “aconseguir que el lector –vinculat al sector turístic– disposi dels coneixements necessaris per aconseguir que el seu web sigui capaç d'atraure visites perquè després es converteixin en contactes comercials o en clients directament”. Tanmateix, el llibre presenta tècniques i reflexions sobre estratègies de segmentació i les propostes que es poden oferir als clients. Altres aspectes són: els processos bàsics del màrqueting electrònic, el públic objectiu, els cercadors, els serveis de geolocalització com ara Google, la compra de paraules en cercadors, la publicitat als llocs webs de tercers, els mercats electrònics i els directoris en línia. També s'inclouen el web 2.0, la usabilitat, la seguretat en els webs i altres.

A part de la tasca a la universitat, Montserrat Peñarroya ha estat directora de Solostocks.com i del diari Noticias.com. A més de l'autora, a la presentació hi van assistir el vicepresident de la Diputació de Girona i diputat de Promoció Econòmica i Noves Tecnologies, Joan Pluma; la directora de la col·lecció i professora de la UdG, Dolors Vidal, i l'editora, Gemma Garcia.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.