Canals

La diversió està garantida

Pel seu aspecte, és difícil que la CRF 250M deixi indiferent el públic a què va dirigida. I encara hi quedarà menys qui comprovi l'agilitat amb què es mou dins la ciutat i en carreteres sinuoses

Que bé li escau a aquesta moto la combinació entre els colors vermell i negre, ben adients amb el seu caràcter. I com que de gustos n'hi ha de tota mena, Honda també l'ofereix totalment negra i amb les llandes daurades. Però en cap cas passarà inadvertida al tipus de públic jove que busca quelcom diferent i que en la CRF 250M trobarà una supermotard que li permetrà moure's amb agilitat dins la ciutat i el farà disfrutar d'allò més quan canviï carrers i avingudes per carreteres sinuoses.

La moto que presentem deriva de la CRF 250L, que l'any passat va arribar al mercat. Però l'ús mixt entre asfalt i pistes de terra que permet aquella queda simplificat en aquesta 250M. Per això, el seient és dos centímetres més baix, conseqüència directa de la revisió aplicada a les suspensions, amb molles més rígides tant a la forquilla davantera com a l'amortidor posterior, tots dos de Showa. Les rodes són de 17 polzades i porten pneumàtics de carretera més amples, i el fre davanter és més potent. El motor es mostra constant en l'entrega de potència dins un ampli ventall de revolucions, i en règims alts assegura unes prestacions brillants. Pel que fa al consum, Honda el quantifica en un litre cada 34 km, amb la qual cosa l'autonomia de la CRF 250M és d'uns 250 km.

MOTOR:
Monocilíndric. 250 cc. 4 temps.
POTÈNCIA:
23 CV a 8.500 rpm.
PARELL:
22 Nm a 7.000 rpm.
ALIMENTACIÓ:
Injecció electrònica PGM-FI.
ENGEGADA:
Elèctrica.
CANVI:
6 marxes.
XASSÍS:
Doble biga d'acer.
SUSPENSIONS:
Forquilla 43 mm / Amortidor monotub.
FRENS:
Disc 296 mm / Disc 220 mm.
LLARGADA:
2,127 m.
DISTÀNCIA ENTRE EIXOS:
1,446 m.
ALTURA DEL SEIENT:
0,855 m.
PES:
145 kg.
WEB:

Se li nota la genètica

Tant per la seva condició de supermotard com pel simple fet de derivar d'una moto off-road, i exhibint unes línies sinuoses basades en les de la CRF-R de competició, no ha d'estranyar a ningú que aquesta Honda CRF 250M mostri un cos estret i esvelt damunt el qual el conductor es pot moure amb soltesa endavant i enrere sobre el seient, mantenint l'esquena ben dreta –com és propi del manillar d'una moto d'aquesta mena– i amb una excel·lent visibilitat perifèrica. I la combinació entre la geometria de direcció ràpida i el braç de palanca del manillar és l'artífex de la bona maniobrabilitat que la CRF 250M demostra quan es mou enmig del trànsit urbà.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.