El lector escriu

‘¡Ni flores ni bombones: díselo con tecnología!'

Com quasi cada diumenge compro el diari i, en fullejar-lo, cau a les meves mans el molest catàleg de publicitat de torn, en aquest cas de l'empresa Media Markt. En decantar-lo per continuar amb la meva lectura veig a la part del darrere de la publicitat que posa: ¡Ni flores ni bombones: díselo con tecnología! Primer penso que no ho he llegit bé, ho torno a mirar i sí, sí que és això el que hi diu. Senyors de Media Markt, tan poca consideració i respecte tenen cap a dos sectors tan castigats com el de les flors i les pastisseries? Dos sectors que han hagut de lluitar contra pujades d'IVA (en el cas de les flors), contra competències que voregen la il·legalitat com les vendes en gasolineres i en grans superfícies amb productes de dubtosa qualitat però de preu rebentat. Vull que sàpiguen que jo no sé de quin país han desembarcat vostès, però aquí som llatins i mediterranis, ens movem per sentits i per sensibilitat, i crec que el significat d'un ram de flors o d'una capsa de bombons de 20 o 30 euros no és comparable amb una tele de 689 euros, una lavadora de 249 euros o una tabla de asar de 59 euros. Per tant, els demano que tinguin en el seu gran departament de màrqueting una mica més d'originalitat i deixin de maltractar gratuïtament altres sectors. Sí que espero que aquesta carta serveixi perquè, com vostès mateixos promocionen, els dels rams de la flor i de la pastisseria ens adonem que “no som tontos”.

Cabrils (Maresme)

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia