La francesa Vente Privée compra la seva rival catalana Privalia
El club de vendes francès a través d'internet adquireix també una participació majoritària de la suïssa Eboutich
El club de vendes a través d'internet Vente-Privée ha comprat la seva rival catalana Privalia, una operació que s'emmarca en el seu objectiu de créixer a Europa, ha informat aquest dijous la firma francesa en un comunicat, on no detalla l'import de la transacció. Fundada el 2006 a Barcelona per Lucas Carné i José Manuel Villanueva, Privalia és present a Espanya i opera també a Itàlia, el Brasil i Mèxic, segons la mateixa font, que destaca que la companyia “seguirà sent pilotada pel seu actual equip directiu”.
“Estem molt contents d'unir-nos al creador del model de negoci de les vendes flaix a Internet. Aquesta aliança ens permetrà accelerar el nostre creixement i ampliar la nostra oferta a nous sectors, per la qual cosa els nostres socis es veuran beneficiats», assenyalen els cofundadors de Privalia en la nota
En paral·lel, Vente-Privée també s'ha fet amb una participació majoritària de la societat eboutic.ch, creada a Suïssa per Arthur Dauchez i Laure de Gennes, que es mantenen com accionistes minoritaris del grup Maüs Frères i continuaran al cap de la companyia.
Per al president i creador de Vente-Privée, Jacques-Antoine Granjon, aquestes compres reforcen el desenvolupament de la companyia a Europa i s'emmarquen en la seva ambició d'oferir a les marques una proposta de valor i un “saber fer” superior amb l'objectiu de fer front a una “competència cada cop més gran, en un major número de mercats”.
En aquest entorn amb múltiples actors, Vente-Privée permetrà a Privalia i a eboutic.ch passar “a una etapa clau de creixement per al seu desenvolupament, mantenint un alt nivell d'autonomia”.