Temporada Alta - Crítiques - 2011

Els “púgils”, al cotxe que els va dur a Girona J. CASANOVAS
teatre
Crònica

Combat nul

El tercer combat del Torneig de Dramatúrgia, el van lliurar dilluns, a La Planeta, Sergi Belbel, el mestre, i Cristina Clemente, l'alumna. Després de recordar les normes del Marquès de Queensbury, Jordi...

Ati, l'elefant, un preciós titella que va ser el que més va impressionar el públic. C. VALLVÉ
Crítica
titelles

Titelles d'aventures

Walt Disney ha fet molt mal, molt. Miraré de justificar aquesta primera afirmació, que pot semblar molt agressiva i segur que a parer d'uns quants absolutament equivocada. Dissabte passat, al Teatre...

Una imatge de l'espectacle ‘Delicades' DAVID RUANO
Crítica
teatre

Microrelats

Estava tan enllaminit pensant en el precedent esplèndid de Días estupendos, la darrera obra d'Alfredo Sanzol que hem pogut veure per aquests verals, que la decepció amb Delicades ha estat majúscula....

Els quatre ornitòlegs protagonistes de la peça escrita per Josep Pedrals JOAN SABATER
Crítica
teatre

Ou gargot

Sempre he pensat que la naturalesa ha fet tots els possibles perquè els homes i les dones se la passin tan bé com puguin. D'aquí aquest potent imaginari que es desplega, a vegades, en l'obscuritat d'un...

Raimon, dissabte a l'Auditori de Girona MANEL LLADÓ
Crítica
música

Raimon al temps de recompte

Raimon, a punt de complir 71 anys, viu el temps de recompte. Amb més passat que futur, recorda les persones i les vivències que l'han conformat com a individu. El repertori de cançons que va estrenar...

Una escena de ‘Miranda' JOAN SABATER
Crítica
teatre

A la banda del son etern

Després de la patètica imatge que vam donar com a país tercermundista anul·lant, a darrera hora i quan les companyies ja eren a punt d'arribar, el Festival Shakespeare de Mataró (com si poguéssim...

Alberto Velasco i Marta Carrasco a escena a ‘No sé si...' MANEL LLADÓ
Crítica
dansa

Joc, humor, vitalitat...

Més d'un centenar de sabates disposades fent renglera als límits de l'escenari, i penjades com si fossin un mòbil, dues cadires i una mena de tela translúcida que una bastida suporta, al fons a un...

Crítica
teatre

Universos paral·lels

De què va Conseqüències del Pim Pam? No és fàcil sintetitzar-ho. No tant perquè la trama sigui molt complexa, sinó perquè hi ha el perill d'explicar molt més del que convindria per no enfonsar...

Crítica
dansa

Titelles enamorats

No sovintegen els espectacles familiars de dansa, que facin la funció d'introductor de la mainada a aquest llenguatge artístic. És per això que s'agraeixen propostes com la que va presentar dimarts...