El Ford Fiesta ST té un aspecte que correspon a les prestacions que ofereix. Diferenciar-lo dels seus germans de gamma no és gens difícil. FORD

Esportivitat en clau actual

El Renault Captur està construït sobre la mateixa plataforma del nou Clio, respecte del qual és més llarg entre eixos i també més ample de vies. Els 20 centímetres d'altura lliure sobre el sòl li dónen més llibertat d'acció en pistes forestals. RENAULT

Tres conceptes en un sol cotxe

Mai fins ara el Seat León havia tingut una carrosseria de tres portes. Les diferencies amb la de cinc van molt més enllà de l'absència d'una porta lateral a banda i banda. La línia del sostre té una caiguda diferent, la lluneta posterior és més inclinada i també tenen un disseny diferent les finestretes posteriors. SEAT

Tres portes i un fort accent juvenil

El nou Porsche Cayman és 3,3 centímetres més llarg que l'anterior però la distància entre eixos n'ha crescut 6. I l'eix davanter és 4 cm més ample que abans. Tot plegat, afegit a una pèrdua de pes d'uns 30 quilos i a l'increment de la potència, l'ha permès fer un important guany en comportament dinàmic.  PORSCHE

Incitació, plaer i frenesí

No cal aprofundir gens per distinguir la versió GTi del Peugeot 208. N'hi ha prou amb un simple cop d'ull a la graella frontal, als eixamplats passos de roda o la doble sortida d'escapament. Els intermitents i els llums de dia utilitzen la tecnologia LED.  PEUGEOT

Atlètic, refinat i eficient

La gamma del Seat Ibiza Tech s'estructura en carrosseries de tres i cinc portes i vuit motors, quatre de gasolina i quatre dièsel. SEAT

Pagar menys per tenir més

Se'l miri per on se'l miri, la conclusió és la mateixa. L'Skoda Octavia ja té el reclam estètic que faltava a les dues generacions anteriors. És més llarg i ample que l'anterior i també un centenar de quilos més lleuger.

Més ampli i amb un bon reclam estètic

Les diferències entre un model de la nova Classe E de Mercedes-Benz i un E 63 AMG són de molt bon veure. Només cal fixar-se en les lames A Wing en la part inferior del frontal i en els dimensionats i ben omplerts passos de rodes. ERNEST VINYALS

Tot en ell és superlatiu

L'estil tan peculiar del Peugeot RCZ no ha canviat gens ni mica, però el nou frontal, amb dues entrades d'aire i la inferior molt allargada, li aporta encara més esveltesa. PEUGEOT

Dotat d'un atractiu encara més poderós