Debat d'infraestructres

Anna Caula, número dos de Junts pel Sí a Girona. LLUÍS SERRAT
ANNA CAULA
NÚMERO 2 DE JUNTS PEL SÍ

“Ara hi hem de ser tots”

“Per primera vegada l'objectiu comú preval per sobre d'altres interessos, siguin personals o ideològics”

“Cal convèncer que, ara sí, podem fer un nou país”

Els participants al debat d'infraestructures, a l'hotel Avenida Palace ORIOL DURAN

L'obra pública la faran els privats

Abertis espera el sí de Foment per fer l'autovia de Tarragona a Montblanc

El govern considera que reprendre l'obra al 2016, com vol l'Estat, és massa tard

Barcelona té un port i un aeroport de primera, segons va destacar Santi Vila. EL PUNT AVUI

Comunicacions dignes per a un nou estat

Vila diu que el port i l'aeroport són òptims però que cal completar la xarxa viària

El conseller va anunciar el calendari de la R3. O.D

El desdoblament de l'R-3 es podria començar el 2015

El traçat d'aquesta línia de rodalies entre Vic i Montcada es desdoblaria finalment en tres trams

La Generalitat anuncia la millora d'algunes estacions

.

“...i mala fe”

L'exalcalde de Vallirana recorda que la variant està pendent des del 1998

Els edils aposten per petits projectes cofinançats per privats

La taula del debat que van organitzar ahir El Punt Avui i Alcaldes.eu ORIOL DURAN

Els transportistes critiquen l'aplicació de l'eurovinyeta

Les entitats reclamen diàleg al govern i defensen que les infraestructures són un servei públic que han de pagar tots els ciutadans

Vila reclama que l'Estat l'apliqui a les seves carreteres

L'apunt

No s'ha de perdre el país de vista

En un futur, Europa farà d'àrbitre i no es faran animalades com defensar durant anys el Corredor Central en lloc del Corredor Mediterrani o destinar 1.300 milions d'euros a Ibèria o milers de milions...

Si no heu trobat la notícia que buscàveu, proveu amb el nostre cercador.