Comunicació

Comunicació

Els informatius fan de TV3 líder d’audiència a l’agost

La cadena catalana acaba el mes amb una quota del 10,1 per cent, empatada amb Tele 5

La televisió pública ha estat “referent indiscutible” de la gent per informar-se dels atemptats

TV3 ha acabat el mes d’agost com a líder d’audiència, empatada amb Telecinco, amb una quota de pantalla del 10,1%.

A través d’un comunicat, la CCMA ha recalcat que TV3 ha liderat el ’prime time’ de manera destacada i ha estat “referent informatiu indiscutible” durant el mes d’agost, un mes en el qual el 3/24 ha assolit un màxim històric amb una quota del 2,2%.

“TV3 no aconseguia el liderat en un mes d’agost des de l’any 2013”, han assenyalat.

Aquest agost, les emissions per internet han marcat un rècord d’audiència amb 647.000 usuaris únics de vídeo en directe. S’ha fet èmfasi en què edició del TN vespre del 17 d’agost, després de l’atemptat a Barcelona, va tenir una audiència de 779.000 espectadors i una quota del 36,9%.

TVC és líder del prime time de manera destacada, amb una mitjana del 13,2%. Dels 31 dies del mes d’agost, TV3 ha liderat el rànquing de programes en 27 ocasions i ha situat 20 programes entre els 40 més vistos, 15 dels quals es troben entre els 20 primers.

Així, TV3 manté el lideratge de manera destacada en la franja de ’prime time’, entre les 21.00 i les 24.00, amb una quota del 13,2%, 4,2 punts per davant de la segona opció en aquesta franja, que ha estat Telecinco.

El resultat es deu al “bon resultat” de les noves propostes de l’estiu com Aeroport, Res és impossible, Això no és un trio o Joc de cartes estiu.

En l’àmbit informatiu, els telenotícies són líders en totes les edicions i consoliden la tendència a l’alça pel que fa l’audiència. e, amb 223.000 usuaris únics.

Els serveis informatius de TV3 han estat la referència informativa de l’audiència per seguir totes les informacions relacionades amb els atemptats de Barcelona i Cambrils.

Els Telenotícies han estat líders en totes les edicions i el canal 3/24 ha marcat el seu rècord històric amb una quota del 2,2%, i ha superat els rècords anteriors del setembre del 2015 i del gener del 2016.

Totes les edicions dels informatius de TV3 figuren en el rànquing dels 40 més vistos de l’agost. Els Telenotícies han estat l’espai més vist del dia en 25 ocasions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia