Art

2022, l’any del CaixaForum a València

València s’incorporarà a la xarxa de centres culturals CaixaForum el primer semestre del 2022. Els treballs de construcció del nou equipament van començar al març, però poc després es van aturar per la crisi sanitària. A l’abril es van reprendre. Ahir van fer seguiment de les obres el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, i el president de la Fundació BancàriaL a Caixa, Isidre Fainé.

El CaixaForum de València desplegarà la seva activitat en 6.500m² a l’interior de l’edifici Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències. Tindrà dues sales d’exposicions, un auditori per a unes 300 persones, llibreria, restaurant i un espai familiar i educatiu. El projecte el signa l’estudi Cloud 9, dirigit per l’arquitecte Enric Ruiz-Geli, amb una inversió a càrrec de la Fundació La Caixa de 19 milions d’euros, als quals se suma un pressupost anual d’uns cinc milions per al manteniment, la programació i el funcionament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant