The Dirty Club presenta avui a Salt el seu salt del món acústic al digital

El grup gironí The Dirty Club presentarà aquesta nit al Teatre de Salt el seu tercer disc, Inspiration exercises (21 h, 10 euros), en un concert que forma part de Temporada Alta i que representa també l'inici d'una nova etapa per al trio, que en aquest disc passa de les sonoritats acústiques a terrenys «més digitals». «Simplement, estàvem una mica cansats del nostre so anterior», diu Zésar Martínez, que ara ha canviat el baix pel piano elèctric. The Dirty Club es completa amb Esteve Saguer (guitarra i veu) i Francesc Sotillos (bateria, percussió electrònica i veus), amb el reforç d'altres instruments electrònics i processadors d'efectes digitals. Per a l'ocasió, el grup ha convidat diversos realitzadors i artistes audiovisuals gironins perquè facin vídeos relacionats amb nou de les catorze cançons que presentaran avui i que gravaran al gener, perquè el nou disc es difongui gratuïtament a través d'internet a partir de la primavera. Els vídeos complementaran una escenografia «en constant moviment» i una il·luminació especial per crear un ambient únic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant