Arts escèniques

L’APUNT

La responsabilitat del teatre públic

Les aigües baixen embravides en l’escena catalana.Després de la renovació per un mandat més al Teatre Lliure (que manté la tàctica de no canviar càrrecs del TNC), moltes companyies, avalades per premis i trajectòria, es pregunten per què no són programades en aquestes sales. Propostes com Gentry, Realitats avançades o Shenzen parlen de l’actualitat des del teatre. I malden per aconseguir un espai a les sales de petit format. Quina és la fórmula per fer més transpirables les programacions oficials? Amb una programació més àmplia cedint-los una part del cartell? Fa uns mesos, Anna Rosa Cisquella, de Dagoll Dagom, advertia que els grups necessiten arriscar sortint de la precarietat per, en un tercer estadi, accedir al teatre privat. Algú pot trobar un embut més generós? Ens falta múscul.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Cinema

El BCN Film Fest obre portes i espera Meg Ryan

barcelona
Mònica Soler Ranzani
Novel·lista

“Faig ficció, però em preocupa molt la versemblança”

Barcelona

Model i artista amb final feliç

Barcelona
ARTS EN VIU

Ròmbic produeix un ‘site specific’ amb 10 titellaires pel seu desè aniversari

BARCELONA
sant feliu de guíxols

Dani Fernández, La Oreja de Van Gogh i Nil Moliner, al 2n Idilic Festival

sant feliu de guíxols
mostra

Nova exposició permanent a la Fundació Josep Pla de Palafrugell

Palafrugell
Crítica

Lloança al gran misteri

Besalú

El Festival de Música de Besalú s’avança a la primavera

Besalú
TEATRE

El Poliorama reivindica Gómez de la Serna i Valle-Inclán amb un cabaret

BARCELONA