Cultura

L’Auditori tanca la temporada 2020-21 amb més de 250 concerts i 100.000 espectadors

El teatre celebra haver fet “una passa endavant” en la digitalització amb la creació d’una plataforma de concerts

L’Auditori de Barcelona tanca la temporada 2020-21 amb un balanç de 266 concerts i 100.000 espectadors. En una temporada marcada per la pandèmia, la sala celebra haver pogut mantenir les portes obertes i, a més, portar artistes internacionals, com Alexei Volodin o l’Orquestra del Teatre Mariinsky, encapçalada per Valéry Gergiev.

Així mateix, el teatre destaca haver fet “una passa endavant” en la digitalització amb la creació de L’Auditori Digital, una plataforma de concerts en línia i sota demanda que ha ofert una seixantena de concerts. Segons dades proporcionades pel mateix teatre, la plataforma ja supera els 3.500 subscriptors. La temporada d’enguany de L’Auditori ha tingut la Creació com a tema central.

De cara al futur, L’Auditori ha establert que l’eix de la temporada 2021-22 serà l’amor-odi, mentre que la següent, la 2022-23, girarà entorn la mort o retorn. Així, entre aquest any i els dos vinents s’establirà una programació en forma de trilogia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Triomf femení total

Sant Sebastià

La drim_maxín publica un disc gravat en un mas durant dos dies catàrtics

girona
Un tast de...
Els Premis Literaris de Girona Fragments dels llibres guanyadors de novel·la, assaig i poesia

Amor a l’art

L’estiu del 1978 a Girona clausura el festival

sant sebastià

Viatge a la Girona ‘quinqui’ de l’estiu del 1978

sant sebastià
Crònica
música

Tres senyores veus al Grec

Barcelona

Oriol Bohigas lliura el seu fons a l’Arxiu Nacional

BARCELONA

Pilarín Bayés, Azagra, L’Avi, Jordi Bernet i Quim Bou, al Girocòmic

girona
Música

Cent anys de cant coral a les Planes

Les Planes d’Hostoles