Altres

“Emociona’t”: una campanya per donar suport i promocionar la cultura

Aquesta iniciativa interpel·la directament a la ciutadania i compta amb la complicitat de diferents agents del sector i equipaments nacionals

El Departament de Cultura recorda la importància de l’ús de la mascareta, i reitera que l’adaptació i actualització de les mesures de seguretat referents al COVID-19 continuen fent possible gaudir de la cultura aquest Nadal

La campanya centra part del seu missatge en la importància de compartir la cultura
Després d’un llarg període de pandèmia, el consum cultural es va veure molt reduït

El Departament de Cultura engega avui la campanya “Emociona’t’”la qual s’adreça directament a la ciutadania, per tal que gaudeixi, participi i s’emocioni amb tot el que la cultura els proposa.

Després d’un llarg període de pandèmia, el consum cultural es va veure reduït en totes les seves formes; els darrers mesos, no obstant, hi ha hagut una recuperació dels diferents sectors, i des del passat 15 d’octubre, teatres, cinemes, auditoris, arxius, biblioteques, museus, equipaments cívics, llibreries, galeries i altres equipaments culturals, ja ofereixen el 100% de la capacitat, tant a l’aire lliure com en espais tancats.

Aquesta iniciativa de suport i promoció de la cultura i reactivació del consum cultural, impulsada pel Departament de Cultura, compta amb la complicitat de diferents agents del sector i equipaments nacionals, i està pensada per arribar a tot el territori i a tothom.

El Departament de Cultura insta també a entitats, associacions, institucions, equipaments, companyies, artistes, creadors que se sumin a la campanya, que la facin seva, que aprofitin l’impuls que es generarà i animin així al públic a gaudir, participar i emocionar-se amb la cultura.

La campanya ‘Emociona’t’ interpel·la directament el públic amb eslògans com ‘Visita una exposició’, ‘Descobreix la nostra música’, ‘Vine al circ’, ‘Vine al teatre’, ‘Viu les nostres tradicions’, ‘Descobreix el nostre passat’, ‘Vine a un concert’, ‘Vibra amb la dansa’.

És una campanya multicanal, amb presència a televisió, cinemes, ràdio, mitjans escrits i digitals, xarxes socials i espais exteriors. També inclou les etiquetes

#comparteixcultura i #regalaemocions

Aquesta campanya centra part del seu missatge en la importància de compartir la cultura, de viure-la amb els que ens envolten, de compartir uns moments que només la cultura pot generar, i més en una època de l’any on ens tornem a ajuntar i ens retrobem, sempre seguint les indicacions de seguretat davant del COVID-19. És precisament aquesta època de final d’any quan hi ha un increment important de consum cultural, tant d’arts en viu com de llibres, música, museus, circ… En definitiva de totes disciplines.

Finalment, el Departament de Cultura recorda en la campanya la importància de l’ús de la mascareta, i reitera que l’adaptació i actualització de les mesures de seguretat referents al COVID-19 continuen fent possible gaudir de la cultura aquest Nadal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

llibres

Immigració obligada narrada pels protagonistes

Barcelona
opinió

Independent i acollidora

LaBGC
Artista

“Coneixes gaires escoles amb bons edificis i prou personal?”

girona
novetat editorial

Nova antologia de la poesia de Vicent Andrés Estellés

Barcelona
cultura

Mor la periodista Cultural Anna Pérez Pagès

televisió

‘Sense ficció’ estrena dimarts a TV3 ‘Qui va matar Cachou?’

Barcelona

Clara Gispert, canvi i plenitud

girona
festival

Convivència i músiques del món en el quart Festival Jordi Savall

Barcelona
Crítica

A la recerca de la tradició perduda