Cultura

Beyoncé actuarà a l’Estadi Olímpic el 8 de juny

El de Barcelona serà el seu únic concert a l’Estat espanyol dins la gira Renaissance World Tour

La cantant nord-americana Beyoncé oferirà un concert a l’Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona el proper 8 de juny, segons ha anunciat la pàgina web de l’artista, que ha donat a conèixer les dates de la seva gira Renaissance World Tour per a aquest any 2023.

Amb aquesta gira, Beyoncé recorrerà escenaris d’Europa, Canadà i els EUA per presentar el seu últim disc, Renaissance, i farà la seva única parada a l’Estat espanyol a la capital catalana.

En aquests concerts interpretarà principalment els temes de Renaissance, un àlbum centrat en la música de ball i que inclou èxits com ara Cuff it i Break my soul.

La gira de la també coneguda com Queen B començarà el 10 de maig a Estocolm (Suècia) i acabarà el 27 de setembre a Nova Orleans (Estats Units). A Europa, després del primer concert a Estocolm la intèrpret de Halo actuarà a Brussel·les, Cardiff, Edimburg, Sunderland, París, Londres (tres concerts), Lió, Barcelona, Marsella, Colònia, Amsterdam (dos concerts), Hamburg, Frankfurt i Varsòvia. Posteriorment, saltarà a Amèrica del Nord, on oferirà una trentena de concerts, el primer d’ells el 8 de juliol a Toronto (Canadà).

Beyoncé ja va actuar a l’Estadi Olímpic de Barcelona a l’agost de 2016 per presentar el seu disc Lemonade, i al juliol del 2018, en aquesta ocasió al costat del seu marit, Jay-Z, dins de la gira On The Run II.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Els pots empetitits

BARCELONA
Crònica
GUILLEM VIDAL

Apòstol de l’espectacle

Barcelona

Chico Boy presenta avui el seu primer disc al Yeah!

girona

Tom Hagan torna amb l’EP ‘2021-2022’

girona

L’Anoia crea una marca per ser referent català de l’artesania

BARCELONA

Fins a 200 concerts a micropobles al Itinera Parlem

Els promotors del Festival de Pedralbes continuen el projecte al Poble Espanyol

barcelona
EQUIPAMENTS

La segona biblioteca de Figueres es començarà l’any 2025

FIGUERES

Quevedo, confirmat al festival Mediterranea de Roses d’aquest estiu

ROSES