Cultura

L’Inundart de Girona consolida la seva aposta per l’art sensorial

Les instal·lacions de l’Inundart de gran format de la Rambla i els recorreguts sensorials a l’entorn i en diversos espais de la ciutat han convertit des d’ahir Girona en un aparador de creacions contemporànies d’arts escèniques i de les visuals i plàstiques. En aquesta ocasió i en la línia de consolidació de la seva aposta multidisciplinària, el festival ha posat l’accent en les possibilitats del so com a forma d’expressió artística. Així, per exemple, ha estat molt celebrat el muntatge de Melinda Peña Aorta a la Carbonera i a la cisterna del Museu d’Història de la Ciutat i Las miradas compartidas. Viatge a Kokoro, un altre dels recorreguts sensitius que ha transformats el refugi antiaeri del Jardí de la Infància per eliminar la seva pàtina lúgubre.

El festival també ha aprofundit en els muntatges amb participació comunitària amb cocreacions d’escoles d’art, instituts i projectes de residències.

La fundació Inndart omple aquest cap de setmana tot Girona de propostes contemporànies, però, el festival té la seva continuïtat en diversos espais expositius de la ciutat com la casa de Cultura i les fundacions Fita i Valvi, entre d’altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Tot Recordant

Àngel Casas, estrella de Televisió de Catalunya durant la dècada dels vuitanta

71è Festival Internacional de Cinema de Sant Sebastià

Tot passa pel cos

sant sebastià
Crònica
festival TNT

El minimalisme fet atmosfera

Terrassa

Correllengua al cor de Girona per homenatjar la figura de Joan Brossa

GIRONA
Festival de sant sebastià

‘La sociedad de la nieve’, de J.A. Bayona, premi del públic a Donostia

Barcelona
POLÍTICA

La solidaritat artística amb la Casa de la República, en una mostra a Girona

GIRONA
CULTURA

Mor el reconegut pintor, escultor i dibuixant Jaume Cases

Vida normal al Palau

barcelona

Retorn als orígens del Saló Sant Jordi

barcelona