cultura

Crítica

música

El pes de la banda

Acompanyat de set músics, l'oscaritzat Jorge Drexler va voler treure's l'etiqueta de cantautor. Tres mil millones de latidos,Todo se transforma o Todos a sus puestos van sonar de luxe amb l'ajuda dels instruments de vent, les guitarres i les mil i una percussions. Però tal com profetitza en una cançó: “Hay tantas cosas, yo solo preciso dos, mi guitarra y vos”, el seu etern somriure es va fer més ampli quan el focus el va enlluernar només a ell. Llavors era un cantautor lliure, perquè es va treure el pes de la banda. Em quedo amb el record de l'Auditori a les fosques i la llum dels telèfons mòbils acompanyant el cantant mentre sonava Noctiluca, transportant-nos al Cabo Polonio, a l'Uruguai, ple de lluernes. Per acabar de guanyar-se els “girondins” –Drexler volia dir gironins– va versionar Club tonight de Gossos: “Nena, quedem-nos a aquest club tonight, que demà és festa major”, a Girona.

Jorge Drexler
Auditori, 30 d'octubre de 2010


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Novetat editorial

Jaume Planas dissecciona la fauna local d’un barri com n’hi ha tants

blanes
Música

Empúries acull un concert de músics exiliats

L’Escala
cultura

L’Arxiu Lafuente de Santander compra la col·lecció d’objectes culinaris d'Antoni Miralda

barcelona
FESTIVAL DE CANES

Jonás Trueba aposta per l’amor

canes
arts escèniques

Catorze finalistes catalans als Max, amb una gala dedicada a Guimerà

barcelona
GIRONA

Unes 700 persones assisteixen al Pati Cultural 2024

GIRONA
patrimoni

Manresa restaura l’escultura dedicada a Josep Anselm Clavé

Manresa
Música

L’Embassa’t atrau 7.600 persones, una xifra rècord pel festival

Sabadell

Identificat el patrimoni natural i arquitectònic a protegir

Polinyà