Economia

Lidl instal·la a Barcelona el seu centre de comerç electrònic per atendre el mercat europeu

La cadena alemanya tindrà el seu Centre Europeu d’Excel·lència en l’antic edifici que ocupava el BBVA a la Plaça Catalunya

Les instal·lacions ocuparan 4 de les 13 plantes de l’edifici

L’empresa alemanya de supermercats Lidl ha llogat 3.200 metres quadrats distribuïts en quatre plantes de l’antic edifici que ocupava la seu corporativa a Catalunya del BBVA a Plaça Catalunya.

La cadena té previst instal·lar en l’edifici el seu Centre Europeu d’Excel·lència per gestionar la divisió de comerç electrònic de l’àrea europea, segons la immobiliària Forcadell, que ha estat la consultora que ha assessorat l’empresa alemanya en l’operació de lloguer. Lidl ocuparà 4 plantes de les 13 que té l’edifici, amb entrada pel carrer Bergara 13.

Lidl Digital és una divisió creada fa més de 10 anys per la cadena alemanya per atendre l’activitat del comerç electrònic i per potenciar tota la vessant digital del grup.

Manel de Bes, director del departament d’Oficines de Forcadell, ha destacat que el mercat d’oficines de Barcelona s’ha mostrat “molt dinàmic en els primers mesos d’aquest 2018 registrant nivells d’activitat i contractació molt elevats’’. Bes preveu que amb aquestes xifres aquest 2018 es superarà la contractació del 2017, que va ser la més alta dels últims deu anys.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva