Economia

turisme

promoció

Banyoles dóna incentius al turisme familiar

Per tercer any consecutiu, l'Ajuntament i una part dels establiments del sector ofereixen descomptes, regals i activitats especials a aquests visitants en temporada baixa

La tercera edició de la campanya Vine en família i et regalem Banyoles comença avui, adreçada als grups de famílies amb criatures de fins a 11 anys, que s'allotgin a la ciutat un mínim de dues nits. L'experiència es repeteix –va explicar ahir la regidora de Comerç i Turisme, Joana Vilà– perquè els negocis implicats i el consistori consideren que les dues primeres campanyes van anar molt bé, però n'han avançat un mes l'inici. Es tancarà, com fins ara, per les festes de Nadal.

L'oferta consisteix a regalar l'allotjament a la mainada; tenir l'entrada de franc als museus per als menors de 16 anys; viatjar gratis a la barca Tirona els nens i nenes, sempre que els acompanyi un adult; disposar d'un 2x1 en les entrades al parc infantil Planeta Màgic; tenir un descompte del 50% en els viatges al Tren Pinxo (el carrilet urbà) per als nens i nenes, i la gratuïtat en 70 activitats programades, que són des de visites guiades fins a contes amb titelles, passant per sortides naturalistes.

Un joc pel barri vell

Una novetat d'aquest any és Entre la pedra i l'aigua, un joc pensat perquè els que s'acullin a la campanya descobreixin el barri vell de manera lúdica. Els participants, orientats amb un plànol, han de desplaçar-se per 13 punts del centre i respondre les preguntes sobre història i patrimoni local que se'ls va plantejant en el recorregut.

D'altra banda, es manté l'obsequi d'un joc d'imants (Banyoles magnètica) per als visitants que portin justificants que han visitats els museus, han comprat als comerços, han anat a dinar als restaurants adherits a la campanya, han pujat a la Tirona o han anat amb el Tren Pinxo.

LA XIFRA

4.000
exemplars
s'han editat d'‘Entre la pedra i l'aigua', el nou joc per descobrir el barri vell.

Sis allotjaments i deu restaurants

En la campanya no hi participen la totalitat dels establiments del sector turístic i de restauració de Banyoles. Aquest cop n'hi ha 16 d'implicats (deu restaurants i sis allotjaments), una mica més que l'any passat perquè, si bé s'ha perdut un allotjament, s'han guanyat restaurants. Quant a servei, s'hi ha afegit el Tren Pinxo. En l'última campanya hi van participar 55 famílies, una xifra que el consistori considera satisfactòria, però que es confia que vagi creixent en pròximes edicions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Unió Europea

TikTok suspèn el programa de punts de la versió ‘Lite’

Barcelona

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

girona
economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Washington dona ultimàtum de nou mesos per vendre TikTok

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona
economia

El govern regula el lloguer de temporada per evitar “la picaresca” que frena la baixada de preus

barcelona
GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA
economia

El Govern va fer retirar 1.339 anuncis d’allotjaments turístics il·legals durant el 2023

barcelona