La Borsa
Més valors
Economia

Pongomilogo vol triplicar vendes en cada exercici

L'empresa de màrqueting promocional ha obert un lloc web a França i en projecta a Itàlia i el Regne Unit per a l'any vinent

Estima acabar l'any amb 1,5 milions en facturació

L'empresa de màrqueting promocional Pongomilogo, creada l'any 2014 per l'empresari català Enric Marimón i que funciona des del 2015, preveu acabar l'any superant el milió i mig d'euros de facturació i multiplicar la xifra per quatre a partir del segon exercici i per tres en els consecutius, segons els plans de futur presentats ahir per la companyia. L'empresa, que té la seu central a Barcelona, la seu fiscal a Madrid, l'equip de compres a la Xina i l'equip de tecnologia a Alemanya, va obtenir una facturació de 350.000 euros durant el 2015 i preveu arribar als sis milions el 2017. La plantilla pròpia no arriba a la quinzena de treballadors.

Pongomilogo és una joint venture participada al 50% per Mapripsa, líder del sector promocional per a grans empreses de l'Estat espanyol, i KSI International, líder en regals promocionals a Alemanya. Dedicada a la venda de regals promocionals a través d'internet, disposa d'un catàleg de més de 50.000 productes diferents –els més venuts són els llapis de memòria– i el termini d'entrega mitjà al client oscil·la entre una setmana i deu dies.

L'empresa, que opera a través d'internet (al lloc web pongomilogo.es), té una cartera de 3.000 clients a l'Estat espanyol i enguany, al juny, va obrir la versió per al mercat francès (avecvotrelogo.fr). La companyia, que vol cobrir el sud d'Europa, preveu arribar també a Itàlia en el primer semestre del 2017 i al Regne Unit durant el segon semestre.

Segons explicava ahir Marimón, l'objectiu és arribar a les petites empreses; “no oblidem que el teixit empresarial espanyol és de pimes”, deia, tot i que tenen multinacionals i grans empreses entre els seus clients, entre els quals hi ha Iberia, Henkel, Hewlett Packard, LetsBonus o Heineken.

LA XIFRA

3.000
clients
té actualment Pongomilogo, que vol obrir-se negoci entre les pimes però no descarta els grans grups.

Quan el preu importa poc

Pongomilogo basa la seva estratègia en la venda per internet i no disposa de botiga física. “El client pot veure a la web com quedarà el seu producte”, explica Enric Marimón. De fet, la companyia treballa per estar ben situada en els principals cercadors (“Google és el millor comercial que podem tenir”) i és una de les primeres empreses que es poden trobar en fer una cerca sobre “regals d'empresa”. Malgrat que la crida que fa la companyia és per a “regals d'empresa publicitaris barats”, amb productes que costen pocs cèntims, Marimón reconeix: “No busquem ser els més grans, busquem ser els millors i a partir d'això fer-nos grans”, malgrat que els socis de la companyia siguin grans empreses en el negoci. “Volem que el material pugui arribar a tothom, i això inclou les pimes”, assegura el directiu, que reconeix que a l'Estat espanyol hi ha mercat per recórrer. “Altres països ens porten més avantatge en imatge corporativa”, assegura.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Publicat a

L’Audiencia Nacional investiga CaixaBank per presumpte blanqueig de capitals de la màfia xinesa

El jutge Ismael Moreno creu que directius i empleats de deu sucursals van encobrir operacions delictives

L’entitat nega qualsevol col·laboració o participació en activitats de blanqueig de capitals

Barcelona
 

Sortida de la crisi, a precari

girona
 

La USOC crea a Girona la nova federació d’indústria

girona
 
Fira
Alimentària 2018

La indústria, contra l’al·lèrgia

L’Hospitalet de Llobregat
 
Estats Units

L’FMI pronostica una tempesta financera pels estímuls de Trump

 

Unió de Pagesos reclama un IBI rústic corregit

Girona
 
Estat francès

El sindicat de l’energia anuncia talls de llum a les empreses

 

L’atur de Figueres preocupa els empresaris del Cercle Euram

Figueres
 

Els vins de la DO Empordà, en la prova de la nova Peñín

Figueres