La Borsa
Més valors
Economia

Campanya de fidelització del mercat del Lleó de Girona

El mercat del Lleó de Girona endega una campanya de promoció i fidelització que inclou premis de 300 euros en vals de compra i bosses de compra des d'avui mateix fins al 15 de gener. Els vals de compra se sortejaran entre els clients que hagin omplert un “passaport saludable” amb les compres fetes en aquestes dates. Per participar-hi, els clients hauran d'omplir el “passaport saludable” amb 30 segells de compra de qualsevol de les parades del mercat. Paral·lelament, vuit personalitats gironines (el cuiner Joan Roca, l'alcaldessa –Marta Madrenas–, el cardiòleg Ramon Brugada, el músic Josep Thió, el programador teatral Salvador Sunyer, l'escriptor Josep Maria Fonalleras, l'actriu Cristina Cervià i el director de Gicor –Tomàs Fajardo) protagonitzen la nova campanya publicitària de promoció del mercat del Lleó. Es podrà veure aquestes persones en diferents situacions dins del mercat. L'objectiu és atreure nous públics que puguin identificar-se amb els personatges que protagonitzen els anuncis, coincidint amb un dels mesos de més activitat comercial al mercat. El mercat té una superfície de 1.712 m² distribuïts entre parades i passadissos i amb un lineal de venda de quasi mig quilòmetre. Hi ha 56 punts de venda d'un ampli assortiment de productes.

ESTAT ESPANYOL

Iberia engega un ERO per a un màxim de 955 treballadors

La companyia Iberia ha posat en marxa un nou expedient de regulació d’ocupació voluntari al qual podran acollir-se un màxim de 955 treballadors. L’aerolínia ha notificat als comitè d’empresa...

 
ESTAT ESPANYOL

El deute públic s’enfila de nou i arriba al 100,03% del PIB

 

Ajuts a la innovació de la Cambra de Comerç de Lleida

Lleida
 
SELVA

Més de 300 empreses creades del 2013 al 2017

 
pagesia
guerra de preus

La patronal i les cooperatives s’alien per la crisi del sector de la fruita

lleida
 
ESTAT ESPANYOL

La zona euro creix un 0,6% en el segon trimestre

 
empresa
tèxtil

Roba antimosquits per a mascotes feta a Terrassa

terrassa
 
municipal
turisme

L’Oficina de Turisme de la Paeria atén un 30% més de consultes que l'any 2016

Lleida
 
treball

(Mai s’és) massa vell a la feina

Barcelona