Economia

L'estratègia de màrqueting de la Costa Brava, a Itàlia

L'estratègia de màrqueting i posicionament gastronòmic de la Costa Brava i el Pirineu de Girona va ser presentada ahir en el fòrum gastronòmic Centomani di questa terra a Emília-Romanya, a Itàlia. El patronat hi intervé amb una conferència centrada en l'estratègia promocional de la destinació en matèria de gastronomia i en la presentació de les principals accions de divulgació dels productes i serveis enogastronòmics per generar noves oportunitats de negoci turístic i empresarial.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Unió Europea

TikTok suspèn el programa de punts de la versió ‘Lite’

Barcelona

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

girona
economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Washington dona ultimàtum de nou mesos per vendre TikTok

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona
economia

El govern regula el lloguer de temporada per evitar “la picaresca” que frena la baixada de preus

barcelona
GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA
economia

El Govern va fer retirar 1.339 anuncis d’allotjaments turístics il·legals durant el 2023

barcelona