Marca Ciutat vol crear estima cap a Tarragona
El seminari tindrà lloc els dies 20 i 21 d’octubre al Centre Tarraconense
Tarragona serà el marc de la vuitena edició del seminari Marca Ciutat, que es farà els dies 20 i 21 d’octubre al Centre Tarraconense El Seminari. Aquest acte, de referència en citymarketing a Catalunya, se centrarà en el tema La marca en clau interna: el paper de la marca per generar sentiment de pertinença entre els ciutadans, que estarà dedicat al paper de la marca d’una ciutat com a mecanisme capaç de generar i vertebrar un sentiment de pertinença i d’orgull cap a les pròpies localitats. La regidora de Turisme, Inma Rodríguez, va destacar: “Els estudis elaborats a partir d’aquest projecte ens diuen que els tarragonins estem enamorats de la nostra ciutat però que l’hem de vendre més i millor.”
Aquesta edició tindrà una primera part de ponències amb destacats especialistes i, en una segona part, es presentaran les experiències de ciutats que han treballat per millorar el posicionament com Lloret de Mar.