Economia

Turisme

Record de Badalona

L’Oficina de Turisme posa a la venda ‘souvenirs’ amb elements característics de la ciutat

Estan adreçats als visitants i també als badalonins que els vulguin regalar

Els nous ‘souvenirs’són postals, bosses, tasses, bolígrafs i imants de nevera, entre d’altres

El pont del Petroli, el llegat romà, Sant Jeroni de la Murtra, el patí de vela i les palmeres de la Rambla són alguns dels elements identitaris de Badalona que apareixen als objectes de record creats perquè els visitants s’emportin un trosset de la ciutat cap a casa seva. L’Oficina de Turisme ha posat a la venda una desena d’objectes de marxandatge dissenyats per atendre la demanda de persones que volen comprar un record de Badalona.

Els objectes tenen un disseny creat especialment amb grafismes dels diferents elements identitaris de la ciutat que es repeteixen en bosses de cotó, tasses, imants de nevera, llapis, bolígrafs i motxilles. El conjunt de souvenirs es complementa amb una col·lecció de postals, una làmina i un pòster. Es tracta de productes assequibles per a totes les butxaques. El més barat són les postals, que costen 0,50 euros cadascuna, i el més car un pòster que mostra una panoràmica de Badalona amb l’icònic pont del Petroli en primer terme, que té un preu de set euros.

Reforçar “l’orgull de ciutat”

El segon tinent d’alcaldia i regidor de l’Àmbit de Badalona Pròspera i Sostenible, Àlex Mañas, explicava durant la presentació dels objectes que un dels objectius és “la creació d’elements per reforçar el sentiment de pertinença i l’orgull de ciutat” i assegurava que, a més d’anar adreçats als turistes, també és molt possible que els comprin “badalonins que vulguin regalar un element de la seva ciutat a familiars i amics de fora”. Mañas va destacar la idoneïtat de posar en marxa la campanya, que porta per nom Regala Badalona, tot just quan estan a punt de començar les vendes per Nadal per l’impuls que això pot suposar.

Fonts de l’Oficina de Turisme van remarcar que els objectes han estat dissenyats i creats per professionals de la ciutat i que les empreses encarregades de fabricar-los són també de proximitat. Amb aquests productes es vol donar resposta a una de les peticions més repetides per les persones que s’han adreçat a l’Oficina de Turisme i que trobaven a faltar poder adquirir aquesta mena d’objectes per emportar-se un record de la ciutat. Fins ara l’únic element que estava a la venda a l’oficina era la bandera de Badalona, que durant el mandat anterior es va decidir comercialitzar. Els principals compradors de la bandera han estat badalonins que la pengen als balcons de casa seva durant les Festes de Maig, juntament amb els mocadors de festes de diferents edicions.

La col·lecció de souvenirs que s’han posat a la venda complementa els objectes de regal que es venen a la botiga del Museu de Badalona. Allà es poden trobar reproduccions de peces d’època romana com ara la Venus, llànties d’oli, una àmfora i també una rajola medieval i mocadors de seda que reprodueixen el conegut cartell de l’Anís del Mono, obra de Ramon Casas. L’assortiment del museu inclou també samarretes i davantals amb motius romans, i imants de nevera i objectes de papereria que reprodueixen el logo del Museu de Badalona. Ben aviat s’hi afegiran bosses de cotó amb el nom de Badalona escrit amb diferents grafies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

TURISME

Els càmpings de Lleida preveuen una bona temporada sense restriccions per sequera

LLEIDA
Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat
economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona
economia

Els accidents laborals mortals han crescut un 50% la última dècada

barcelona
economia

Els operadors es troben per buscar experiències úniques a la Costa Brava

PERALADA
economia

Tots els productes del mar, a partir de demà al Seafood

Barcelona