Economia

Noel va facturar l’any passat 256 milions, prop d’un 14% més que el 2016

L’empresa de productes carnis és la marca que més creix en el mercat del pernil cuit llescat

El 2017 va assolir les 59.148 tones, gairebé un 10% més

L’empresa d’elaborats carnis Noel Alimentaria, de Sant Joan les Fonts, va facturar l’any passat 256 milions, un 13,7% més que el 2016, quan va tancar l’exercici amb un resultat de 225 milions. Amb aquest increment de 31 milions anuals encadena un any més de creixement continuat i sostingut. La companyia també creix any rere any en volum de producció. En concret, el 2017 va assolir les 59.148 tones, un 9,78% més que el 2016, quan se’n van registrar 53.876.

Des del gener fins a l’agost, la companyia ha registrat un increment d’un 24,9% en la facturació de pernil cuit llescat i en aquests mesos ha assolit la xifra de 17,8 milions d’euros. Així, segons les dades de la consultora IRI, Noel Alimentaria és la marca que més creix en el mercat de pernil cuit llescat i ha augmentat un 1,7 punts la seva quota en valor de facturació, la qual cosa la situa en la tercera posició al mercat amb una participació d’un 9,7%.

Pel que fa a la quota en volum de facturació, l’empresa de carn creix un punt. Des d’aquest punt de vista, és la que més augmenta i se situa com a segona marca de fabricant de la indústria amb un 7,6% de participació de mercat. Això representa una producció d’unes 1.800 tones durant els primers vuit mesos de l’any.

El mercat del pernil cuit (llescat i en peça) ha produït, en el darrer any, unes 60.500 tones amb un volum de negoci d’uns 460 milions d’euros, 300 dels quals pertanyen al segment del pernil llescat. Noel s’ha convertit en una de les principals empreses espanyoles d’elaborats de productes carnis.

LES XIFRES

1.160
treballadors
formen part actualment de la plantilla. La companyia té deu plantes de producció.
60
països
tenen presència de Noel. Els plans d’expansió se centren en el Japó, els Estats Units i el Brasil.

L’empresa vol incorporar 140 treballadors

Noel Alimentaria té una plantilla de 1.160 treballadors i espera tancar aquest any amb la incorporació de 140 persones i arribar d’aquesta manera als 1.300 empleats. Té un total de deu plantes productives. Amb presència a més de 60 països, els plans d’expansió internacional de l’empresa se centren ara en el Japó, els Estats Units i el Brasil, i la càrnia gironina espera assolir un 20% del mercat en els dos últims casos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA
economia

El Govern va fer retirar 1.339 anuncis d’allotjaments turístics il·legals durant el 2023

barcelona
TURISME

Els càmpings de Lleida preveuen una bona temporada sense restriccions per sequera

LLEIDA
Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat
economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona