El Meeting Point aposta per una edició més social
El saló immobiliari Barcelona Meeting Point apostarà enguany per una edició “amb un caràcter més social”, segons va assegurar ahir el president de la Fira i delegat del Consorci de la Zona Franca, Pere Navarro. “El Barcelona Meeting Point no pot ser un lloc on només es fa balanç, sinó que també ha de ser un lloc on es reivindiqui el dret de l’habitatge”, va assenyalar ahir Navarro en la presentació del saló. Va destacar també el pes que hi tindran les noves tecnologies aplicades al sector o l’anàlisi del paper de la dona en el món immobiliari, especialment en els llocs directius.
La mostra, que es durà a terme del 25 al 28 d’octubre al recinte de Montjuïc de la Fira, passarà de 265 a 280 empreses, procedents de 21 països. Els dos primers dies es dedicaran al sector més professional i els dos darrers, als ciutadans. Un altre dels eixos serà el Proptech Congress, que es farà els dies 25 i 26 i que intentarà donar respostes a reptes tecnològics com ara l’ús de les impressions en 3D.
D’altra banda, Navarro va instar el Tribunal Suprem a esvair els dubtes sobre l’impost de les hipoteques després que el tribunal determinés que se n’havien de fer càrrec els bancs i l’endemà deixés la qüestió en l’aire. En qualsevol cas, va dir que no creu que perjudiqui el sector si la indefinició s’allarga.