Economia

El pla per impulsar el sector de l’avellana aposta per millorar-ne la producció, el consum i la promoció

La consellera Jordà subratlla que cal garantir la viabilitat de l’activitat i convertir-la en un referent de qualitat i identitat territorial

Incrementar el consum d’avellana del territori, posar-la en valor i garantir el manteniment de l’estructura social i econòmica vinculada a un sector força envellit i amb poc relleu generacional. Aquests són els principals objectius del pla estratègic per la valorització de l’avellana que s’ha presentat aquest dilluns a Reus.

El pla estableix 37 accions concretes i esdevé un full de ruta per impulsar el sector des dels àmbits de la producció, el territori, el consum i la gestió.

La intenció és que l’avellana esdevingui “un referent d’identitat territorial”, sigui viable i mantingui l’estructura social i econòmica que té al darrere, segons ha assenyalat la consellera d’Agricultura, Teresa Jordà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Unió de Pagesos considera un “pedaç” el decret pel control de fauna cinegètica

girona
Unió Europea

TikTok suspèn el programa de punts de la versió ‘Lite’

Barcelona

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

girona
economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Aproven la llei que podria suposar la prohibició de TikTok als EUA

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona
economia

El govern regula el lloguer de temporada per evitar “la picaresca” que frena la baixada de preus

barcelona
GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA