Economia

Turisme de família, a la vall de Camprodon

La Generalitat certifica la vall com a atractiu en aquest àmbit

La vall de Camprodon s’ha convertit en la vint-i-setena destinació de turisme familiar, en aquest cas, en turisme de natura i muntanya en família. Amb una superfície de 293,34 quilòmetres quadrats, s’estructura seguint el riu Ter i té un relleu que va dels 500 als quasi 3.000 metres. Gaudeix d’un clima d’alta muntanya, a cotes altes, i un clima de muntanya mitjana, als fons de vall i a peu de vessants.

El director general de Turisme, Octavi Bono, ha lliurat als alcaldes i alcaldesses de Camprodon, Xavier Guitart; de Sant Pau de Segúries, Dolors Cambras; Vilallonga de Ter, Mònica Bonsoms; Molló, Josep Coma; i Setcases, Anna Vila, així com a la regidora de Llanars, Concepció Carrera, els diplomes que acrediten aquests municipis com a destinació de natura i muntanya en família.

El director general de Turisme també ha lliurat les plaques acreditatives als 31 establiments dels municipis certificats: 17 allotjaments turístics, 5 empreses d’activitats, 7 restaurants, una oficina d’informació turística, i l’estació d’esquí Vallter 2000. Aquest alt nombre de certificacions demostra, segons ha remarcat ell mateix, l’alt grau d’implicació del sector turístic de la zona, públic i privat, en aquest projecte de promoció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

TURISME

Els càmpings de Lleida preveuen una bona temporada sense restriccions per sequera

LLEIDA
Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat
economia

Pimec reforça la presència al Vallès amb nova delegació a Terrassa

Terrassa
CALONGE I SANT ANTONI

El grup francès Capfun compra el càmping Treumal

CALONGE I SANT ANTONI

Freixenet presenta un ERTO per a 615 treballadors per la sequera

Sant sadurní d’anoia

Barcelona dedicarà 4 milions a impulsar la recerca i l’ocupació juvenil

Barcelona
economia

Els accidents laborals mortals han crescut un 50% la última dècada

barcelona
economia

Els operadors es troben per buscar experiències úniques a la Costa Brava

PERALADA
economia

Tots els productes del mar, a partir de demà al Seafood

Barcelona