Economia

Els apartaments turístics busquen nous públics

L’Associació Turística d’Apartaments fa un pas més en la seva estratègia digital i es fixa en la xarxa TikTok

L’Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona (ATA) ha dissenyat una campanya de promoció que no només pretén recuperar visitants i atraure nous públics, sinó també reforçar la destinació, apel·lant a les emocions. Per aquest motiu la patronal dels apartaments turístics de Girona s’ha fixat en la xarxa social TikTok, que té 800 milions d’usuaris, per vehicular la campanya i convertir-se d’aquesta manera en l’associació turística pionera amb una presència estratègica en aquest nou canal. Aquesta xarxa social és molt popular entre els joves, tot i que cada vegada és present en públics de totes les edats.

A més, s’ha creat un nou concepte: Bravitud, que neix de la unió de Costa Brava i actitud, i que té per objectiu humanitzar la Costa Brava i, per extensió, tot el territori gironí, i dotar-la de personalitat pròpia. La campanya té com a punt de partida aquest nou concepte i la idea és anar construint la seva definició amb l’ajuda dels usuaris de la xarxa social de moda. El projecte es farà extensiu també a la resta de canals digitals de l’entitat.

La iniciativa, que es projecta més enllà d’aquesta temporada, s’impulsa en col·laboració amb el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i ha estat dissenyada per Growtur, l’agència i escola especialitzada en growth marketing del sector turístic.

La campanya vol involucrar els mateixos usuaris per tal que, a través dels vídeos que aniran pujant al TikTok amb l’etiqueta #Bravitud, contribueixin a anar definint el nou concepte que s’ha creat, i per saber també quines són les seves motivacions i expectatives. Un dels aspectes més innovadors és que la proposta es planifica seguint una estratègia de ludificació per tal que la campanya es visqui com una experiència de joc.

A través d’aquest nou projecte l’ATA continua la seva transformació digital i integra la coconstrucció del nou concepte com a element base per assegurar l’èxit de la iniciativa amb aquesta nova audiència. A més, s’ha creat un domini al web de l’associació (www.bravitud.com), en el qual s’aniran recollint tots els vídeos que publiquin els usuaris i que prèviament s’hauran compartit al compte de TikTok de l’entitat (@atapartmentsgi). Quan s’acabarà la campanya, s’elaborarà un vídeo final amb la definició de la nova paraula que s’haurà construït entre tots els participants.

LA XIFRA

800
milions
d’usuaris utilitzen la xarxa TikTok, molt popular entre els joves i present en públics de totes les edats.

35.613 passatgers al juliol a l’aeroport de Girona

La recuperació de l’activitat aèria a partir del mes de juliol a l’aeroport Girona-Costa Brava ha permès de créixer en nombre de passatgers i arribar a 35.613, una xifra molt similar a la que hi va haver el mes de febrer (35.090), però molt superior a la que hi va haver al juny (756 passatgers). Però tenint en compte que la terminal gironina és força activa durant els mesos d’estiu, la comparació interanual és m olt important. Aquest juliol hi ha hagut 87,92% menys d’usuaris respecte del mateix mes de l’any anterior. Enguany, per l’aeroport Girona-Costa Brava hi han passat 120.509 persones, 89% menys de les que havien trepitjat la terminal gironina en el mateix període de l’any passat. Tot i així, la recuperació de vols a partir del juliol ha permès que en un mes aquesta xifra hagi crescut del 42%.

Pel que fa al nombre d’operacions, al juliol es van fer 1.265 enlairaments i aterratges, 48,13% menys que l’any passat. De tota manera, en comparació del mes de juny, el nombre d’operacions també creix de forma important, perquè tan sols es van fer 270 operacions.

Les mercaderies també es recuperen i al juliol s’han transportat 78.283 quilos a l’aeroport gironí. Es tracta de 331,67% més que els quilos que es van comercialitzar el juliol del 2019 des de la terminal de Vilobí d’Onyar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Consell Regulador del Cava admetrà raïm de fora de la DO pels efectes de la sequera

vilafranca del penedès
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona
economia

El Govern autoritza a Circuits de Catalunya a adjudicar la gestió a Fira de Barcelona

BARCELONA
Xina

L’economia xinesa creix un 5,3% en el primer trimestre

barcelona