La Borsa
Més valors
Economia

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

L’Associació de Comerciants d’Olot ha dissenyat un nou model de la botiga al carrer per adaptar aquesta festa final de rebaixes d’estiu a les mesures de prevenció contra la Covid-19. Ara, sota el lema De botiga a botiga, ha traslladat la campanya a l’interior dels establiments. En comptes d’un dia i mig com fins ara, l’edició d’estiu durarà una setmana –del 24 al 29 d’agost– i els qui comprin algun producte de la cinquantena d’establiments participants podran aspirar a diversos obsequis com vals de regal per gaudir de gelats, cafès, llaminadures i altres productes gratuïtament. En concret, els establiments oferiran un seguit de descomptes especials i tots els qui adquireixin un producte podran extreure una butlleta de les urnes que trobaran a cada botiga i tindran dret a obsequis, tot i que no totes en contenen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Comertia alerta que excloure el comerç i la restauració dels ERTO suposarà la mort de la meitat d’empreses

Barcelona

Sánchez Llibre, a la ministra de Treball: “No volem deixar cap sector ni cap empresa a la cuneta”

Barcelona

Els treballadors de Saint-Gobain trenquen les negociacions per evitar el tancament de la cristalleria

l’arboç

Díaz promet a Foment que els ERTO duraran el temps que calgui: “Vinc a donar certeses i tranquil·litat”

barcelona

El FROB analitza la fusió de CaixaBank i Bankia per “adoptar la decisió més adequada per l’interès públic”

barcelona

CCOO preveu una “negociació dura i complicada” per la fusió de CaixaBank-Bankia

barcelona

Creix un 140% el descompte de factures a través d’Internet

barcelona

CaixaBank tindrà el 74,2% de la nova entitat i Bankia el 25,8%

madrid

La nova CaixaBank és ja el primer banc a Espanya

Barcelona