La Borsa
Més valors
Economia

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

L’Associació de Comerciants d’Olot ha dissenyat un nou model de la botiga al carrer per adaptar aquesta festa final de rebaixes d’estiu a les mesures de prevenció contra la Covid-19. Ara, sota el lema De botiga a botiga, ha traslladat la campanya a l’interior dels establiments. En comptes d’un dia i mig com fins ara, l’edició d’estiu durarà una setmana –del 24 al 29 d’agost– i els qui comprin algun producte de la cinquantena d’establiments participants podran aspirar a diversos obsequis com vals de regal per gaudir de gelats, cafès, llaminadures i altres productes gratuïtament. En concret, els establiments oferiran un seguit de descomptes especials i tots els qui adquireixin un producte podran extreure una butlleta de les urnes que trobaran a cada botiga i tindran dret a obsequis, tot i que no totes en contenen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

CaixaBank mantindrà part de la seu operativa a Barcelona

Barcelona

Temporada desigual

girona

El saló d’emprenedors Biz busca reactivar l’economia

barcelona
Port de Barcelona

L’ús de la intel·ligència posada al servei de la sostenibilitat

Comertia alerta que excloure el comerç i la restauració dels ERTO suposarà la mort de la meitat d’empreses

Barcelona

Sánchez Llibre, a la ministra de Treball: “No volem deixar cap sector ni cap empresa a la cuneta”

Barcelona

Els treballadors de Saint-Gobain trenquen les negociacions per evitar el tancament de la cristalleria

l’arboç

Díaz promet a Foment que els ERTO duraran el temps que calgui: “Vinc a donar certeses i tranquil·litat”

barcelona

El FROB analitza la fusió de CaixaBank i Bankia per “adoptar la decisió més adequada per l’interès públic”

barcelona