La Borsa
Més valors
Economia

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

L’Associació de Comerciants d’Olot ha dissenyat un nou model de la botiga al carrer per adaptar aquesta festa final de rebaixes d’estiu a les mesures de prevenció contra la Covid-19. Ara, sota el lema De botiga a botiga, ha traslladat la campanya a l’interior dels establiments. En comptes d’un dia i mig com fins ara, l’edició d’estiu durarà una setmana –del 24 al 29 d’agost– i els qui comprin algun producte de la cinquantena d’establiments participants podran aspirar a diversos obsequis com vals de regal per gaudir de gelats, cafès, llaminadures i altres productes gratuïtament. En concret, els establiments oferiran un seguit de descomptes especials i tots els qui adquireixin un producte podran extreure una butlleta de les urnes que trobaran a cada botiga i tindran dret a obsequis, tot i que no totes en contenen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Evitar falsificacions amb tecnologia “blockchain”

barcelona

Els treballadors d’Acciona bloquegen l’entrada de la fàbrica de Nissan a la Zona Franca per protestar contra l’ERO

barcelona
Patenten un corall postís per vetllar pel fons marí
Economia

Patenten un corall postís per vetllar pel fons marí

Economia

Fainé i Gortázar declaren com a querellats en la compra de BPI

opinió

Model econòmic d’alt valor afegit i salaris dignes

President de la Cambra de Barcelona
Societat

Intervenen més de 8.000 restes paleontològiques espoliades en anys

Sense acord per l’ERO d’Acciona a Nissan

Barcelona

Nissan anuncia que internalitzarà la feina dels treballadors d’Acciona a la planta de la Zona Franca

Barcelona
economia

Creix la distància entre el preu de fruita i verdura i el que rep el pagès