Economia

Joan Vidal

Director de l’àrea Ribas Àlvarez Advocats

“Sumem innovació a l’experiència adquirida”

La incorporació de l’advocat Joan Vidal al consell d’administració de Ribas Àlvarez Assessors i Consultors consolida l’aposta per millorar l’atenció especialitzada al client que caracteritza l’empresa

Què aporta la seva incorporació al consell d’administració?
És un pas més cap a la visibilitat de l’àrea d’advocats dins de l’assessoria, com una de les bases essencials en l’atenció al client. És una àrea que hem anat perfilant en els darrers anys i que ara té una entitat pròpia. La secció jurídica comptava amb una trajectòria de prop de 40 anys. El 2014 es va iniciar una transició per convertir-la en un despatx d’advocats especialitzat en els diferents àmbits jurídics de l’empresa.
I ara aquesta àrea ocupa una planta sencera?
Sí, l’any 2016 aquesta evolució es va certificar amb la creació d’una planta totalment destinada al despatx d’advocats. Així, el client de l’assessoria compta amb nosaltres, mentre que altres possibles clients externs també poden descobrir els nostres serveis. Volem ser un despatx de referència en dret empresarial optant per l’especialització i, en aquest sentit, ens estem formant constantment. Creiem que, a l’experiència adquirida tots aquests anys nosaltres hi podem sumar la innovació que demanen els temps actuals, i més en aquests darrers mesos amb la pandèmia.
Què és el que més els demanen els clients en aquesta crisi de la Covid-19?
El que més preocupa és la situació de les empreses que, des dels primers minuts de l’estat d’alarma i durant tota la pandèmia, han quedat afectades per les restriccions i pels tancaments. Les empreses estan patint. S’han desencadenat processos concursals en els quals estem intervenint mitjançant negociació, pactant ajornaments, annexos de contractes de lloguer, ERTO...
Tots els sectors amb què treballen han quedat afectats per la crisi?
Afortunadament, hi ha societats i negocis que funcionen i funcionen bé com l’activitat industrial, que va seguint, o el sector carni. Les empreses més afectades són sobretot les del sector serveis, que, degut al confinament i als temps de tancament han patit molt per poder sobreviure financerament.
Com s’han adaptat a la nova realitat?
En els primers moments vam fer pràcticament de gabinet de premsa, transmetent als clients l’enorme quantitat d’informació pública del govern si es podia obrir, si calia autorització... Ara ja estem adaptats a les noves tecnologies.
Mantenen, però, l’atenció presencial?
Sí, i tant. La nostra feina es fonamenta en la confiança personal i, si el client vol consultar-nos personalment, ho pot fer.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona
economia

Mataró guanya una primera demanda al Corte Inglés que li reclama 24 milions

Mataró
unió europea

Anul·len una multa a Google per pràctiques abusives en publicitat

barcelona

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró

L’ampliació de l’Outlet Gran Jonquera s’obrirà el mes d’octubre

LA JONQUERA