Economia

Mig miler de participants a la TreballemGi virtual

La cinquena edició de la fira d’ocupació juvenil, TreballemGI s’ha celebrat aquesta setmana, per primera vegada en una versió virtual. Tot i aquest canvi de format la fira ha superat les expectatives, amb 542 inscrits i 176 ofertes de feina de 36 empreses. La plataforma ha tingut 114.336 visites d’una durada mitjana de 27 minuts.

L’objectiu de la fira virtual TreballemGi és ajudar a la inserció i orientació dels joves, facilitant-los el contacte amb empreses i entitats que estan interessades a incorporar joves. Els que la van visitar van trobar un espai amb empreses de sectors com els serveis, la indústria, l’hostaleria, la logística, l’alimentació o el tercer sector interessades en la contractació de personal. A més d’aquestes ofertes, l’espai permetia participar en diferents tallers ocupacionals.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Unió de Pagesos considera un “pedaç” el decret pel control de fauna cinegètica

girona
Unió Europea

TikTok suspèn el programa de punts de la versió ‘Lite’

Barcelona

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

girona
economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Aproven la llei que podria suposar la prohibició de TikTok als EUA

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona
economia

El govern regula el lloguer de temporada per evitar “la picaresca” que frena la baixada de preus

barcelona
GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA