Economia

MARIA DOLORS JOFRA

Directora de l'Hotel La Torre de Palafrugell

“El nostre client habitual busca repòs però també activitat”

Com va la temporada?
Pinta bé. Per sort s’ha superat la pandèmia i podem fer vida normal. Han estat per a tots dos anys terrorífics. L’any passat molta gent jove va venir a Calella. Eren persones de 35 o 40 anys que solen marxar a llocs més llunyans i que l’any passat eren tots aquí. Aquest any ja han tornat a marxar a fora.
Quin tipus de turisme ha tingut La Torre al llarg dels 65 anys?
El nostre turisme és familiar. A Calella la gent busca calma i els oferim tranquil·litat. Tenim molta gent de França i també molts barcelonins i de l’entorn, i catalans, bàsicament.
Quin perfil de turista han d’intentar atreure de cara al futur?
Volem el turista tranquil que s’estima el lloc on va, que no vol grans gentades, que vol que se’l reconegui quan entra per la porta. Amb els anys s’ha creat també un client que busca el semianominat, que ho fa tot per Booking, i que ho vol tot ràpid i ben fet. Tenim turisme reposat i preveiem que serà el que continuarem tenint.
Entenc que els ofereixen un tracte personalitzat.
Sí. La gent busca a Calella paisatge i tranquil·litat. Fa quaranta anys, la bolera era un bon atractiu. Ara segurament s’han d’oferir coses diríem “més selectes”: el combinat de tal o el concert de no sé qui. La gastronomia és bàsica i la nostra zona és riquíssima en gastronomia. El tarannà de casa nostra és parlar amb el client, preocupar-nos-en.
És un turisme reposat.
Sí, però també és un turisme actiu. El nostre client tampoc para quiet: anar a fer el camí de ronda, fer busseig, fer vela, anar en bicicleta, anar a escoltar un concert a Cap Roig o fer-ho a Peralada. Vol comoditat també. Allò del turisme exclusivament de sol i platja ja no hi és.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’atur puja un 3,5% a Girona al setembre per la fi de la temporada turística

GIRONA

L’atur creix per tercer mes consecutiu amb 3.373 desocupats més al setembre

Barcelona

Deu prioritats de la FOEG davant la crisi energètica

CALELLA DE PALAFRUGELL

UGT i CCOO reclamen que Nestlé faci marxa enrere

Girona

Els càmpings homenatgen el fundador del Treumal

PERALADA
economia

8 milions per als plans estratègics d’Abacus, Som Energia i Saura

Càstings per a la setmana de la moda de l’Espai Gironès

Girona

Relleu a la presidència de Grífols

barcelona

Llum verda a l’energètica pública de la Generalitat

barcelona