Economia

La incertesa marca el Black Friday del comerç català

El comerç català afronta els dies centrals de la campanya del Black Friday amb la incertesa de com afectarà la inflació les compres, tot i que espera, com a mínim, que s’equilibrin els balanços d’un sector tocat per l’increment de costos. Els comerciants confien que tant la jornada d’ahir com el cap de setmana impulsin les vendes pels descomptes generalitzats de les grans cadenes i el comerç minorista. En espera de saber si es compleixen les expectatives, la campanya del Black Friday i la de Nadal generaran gairebé 171.500 llocs de treball nous entre novembre i gener, una xifra que suposa un augment d’un 9% respecte al 2021, segons les previsions del grup Adecco. Per la seva banda, Randstad fa càlculs més a la baixa i calcula en 58.000 els llocs de treball que es crearan, la qual cosa suposa un 17% menys que l’any passat. Algunes de les principals associacions del sector del comerç, com ara Retailcat, Barcelona Comerç i Comertia, han expressat el seu desig d’assolir els nivells de facturació del 2019.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

Les exportacions gironines creixen un 10% durant el gener

GIRONA

Salsa Jeans i la Casa de las carcasas obren al Gran Jonquera

la jonquera

MUNICH i Rituals se sumen a l’oferta comercial de l’Espai Gironès

salt
economia

Comença el saló Alimentaria&Hostelco més ambiciós i amb més presència internacional

L’hospitalet de llobregat
PALAFRUGELL

Oohx!gen, l’associació de comerciants de Palafrugell, renova junta

PALAFRUGELL

El B-Travel compleix les expectatives i supera els 26.000 assistents

barcelona
Tribuna

Només el set per cent?

Professor d’innovació a EADA Business School

La Xina: el soci, i competidor, inevitable

barcelona

Suara vol captar capital per finançar la innovació

Barcelona