Economia

Olot

Campanya de l’Associació de Placers del Mercat

L’Associació de Placers del Mercat d’Olot ha posat en marxa aquest dilluns una nova edició de la campanya Aquest Nadal, el tió t’omple el sarró, que és tot un clàssic a la capital garrotxina. Aquest any ha ampliat el nombre de premis i se’n sortejaran vuit de 250 euros cadascun entre els clients que comprin a qualsevol de les parades del Mercat d’Olot fins al 3 de gener.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

CaixaBank guanya 3.145 milions en el primer any sencer després de la fusió

barcelona

Impost a la banca: 1.100 milions

barcelona

Torrent diu que s’implicarà “a fons” en el cas Nylstar

BANYOLES
barcelona

La fira audiovisual ISE tanca amb 58.107 assistents de 155 països

barcelona

Goirigolzarri demana no intervenir en un mercat que funciona “molt bé”

.

Calviño descarta congelar les hipoteques perquè pot “posar en risc l’estabilitat financera”

Vitòria / València

Fira de Barcelona confia que l’ISE es quedi a la ciutat de forma permanent

Barcelona
Unió Europea

Experts consultats pel BCE revisen a l’alça la previsió d’inflació a l’eurozona a curt termini

Brussel·les

L’economia catalana creix un 5,5% l’any 2022

Barcelona