Economia

L’Econòmic, protagonista de les ampolles d’Estrella Damm

El mensual forma part de les noves etiquetes dels envasos retornables de bars i restaurants de Catalunya. La cervesera reprodueix nou notícies publicades l’any passat en diferents mitjans impresos

Estrella Damm , la cervesa elaborada amb un 100% d’ingredients naturals, procedents d’agricultors locals mediterranis, llança una nova col·lecció d’etiquetes que vesteixen les ampolles retornables dirigides al sector de la restauració d’arreu de Catalunya. En aquestes noves etiquetes, les notícies publicades en diferents mitjans impresos catalans en són les protagonistes.

L’Econòmic, capçalera fundada el 2010, que es distribueix cada segon diumenge de mes conjuntament amb el diari El Punt Avui, és un dels protagonistes d’aquesta nova col·lecció d’ampolles d’Estrella Damm. L’etiqueta reprodueix una notícia publicada a les pàgines de la secció Empreses de L’Econòmic el 10 de juliol de l’any passat, sobre La Moravia, la malteria de Damm a Bell-lloc d’Urgell.

Per La Moravia hi passa tot l’ordi dels agricultors locals mediterranis que proveeixen la cervesera. Allà, després d’un delicat procés d’inducció de la germinació, l’ordi es transforma en malta, ingredient clau en l’elaboració de la cervesa, que li conferirà color, sabor, aroma i cos, entre altres propietats.

La nova col·lecció està formada per 9 ampolles amb etiquetes fetes a base de retalls de notícies publicades a mitjans impresos catalans durant l’any passat sobre els ingredients amb què s’elabora Estrella Damm -ordi, arròs i llúpol-, així com sobre les persones que treballen dia a dia per proveir a Damm d’aquestes matèries primeres. Les ampolles amb la nova col·lecció d’etiquetes es podran trobar a bars i restaurants d’arreu del territori, durant tot el mes de febrer.

Campanya a televisió.

Per reforçar aquesta acció dirigida al sector de la restauració, Estrella Damm presenta “D’aquí” , una campanya a televisió i mitjans digitals que ha estrenat avui, i que no fa més que reafirmar el compromís de la marca amb l’ús d’ingredients de proximitat, procedents d’agricultors locals mediterranis, per a l’elaboració de la seva cervesa.

El protagonista de la campanya publicitària és Joan Bertrand Mayoral, quarta generació d’una família dedicada al cultiu de l’ordi a Lleida, que proveeix d’aquest cereal a Damm.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona
economia

Mataró guanya una primera demanda al Corte Inglés que li reclama 24 milions

Mataró
unió europea

Anul·len una multa a Google per pràctiques abusives en publicitat

barcelona

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró

L’ampliació de l’Outlet Gran Jonquera s’obrirà el mes d’octubre

LA JONQUERA