Economia

economia

BBVA, premiat per l’estratègia de marca en digitalització

L’estratègia de marca en transformació digital del BBVA ha estat premiada pel club de jurats dels premis Eficàcia 2023, de l’Associació Espanyola d’Anunciants, que també ha reconegut el projecte educatiu Aprenem junts de l’entitat. Després de tres anys com a finalista, el BBVA s’ha imposat enguany a marques de renom com Burger King i Samsung, i ha aconseguit aquest guardó, que dona valor tant a l’esforç en innovació com a l’estratègia de continguts en l’esmentat projecte educatiu. Ara mateix, es tracta de la plataforma educativa més gran, amb més de set milions de subscriptors. Els vídeos del projecte superen els 770 milions de visualitzacions a YouTube, 236 milions a l’Estat, amb Catalunya com el tercer territori amb més visualitzacions, ja que n’ha superat els 11,5 milions. El responsable de desenvolupament de negoci del BBVA a l’Estat, Peio Belausteguigoitia, va declarar durant el lliurament de premis que amb aquestes iniciatives el banc “busca acompanyar les persones i generar un impacte positiu creant oportunitats reals a les seves vides”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Satisfacció general al sector turístic pel pont de la Puríssima

barcelona
TURISME

Les estacions d’esquí gironines, satisfetes amb l’ocupació del Pont

GIRONA

Un 90% d’ocupació del turisme rural a la Catalunya Central pel pont

BARCELONA

Anticimex reserva 10 milions d’euros per a adquisicions

Sant Cugat del Vallès

L’economia que vol abraçar el mar amb cura

Barcelona

‘Femvertising’ o falsa bandera?

BARCELONA

Nou negoci circular del cotxe

barcelona

Política del tot contra la sequera

Barcelona

Matic participarà en l’accionariat de pimes industrials

granollers