Els comerços, units com a producte turístic
Publiquen un tríptic amb les associacions de comerciants gironines
Pimec Comerç Girona, juntament amb la Diputació de Girona i el Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona, ha editat un tríptic que agrupa les diferents associacions de comerciants de les comarques gironines. El treball té com a objectiu donar a conèixer als visitants els eixos comercials i els comerços que els integren de tota la demarcació de Girona.
La publicació incorpora un mapa amb la localització de les diferents associacions, una llista amb codis QR dels diferents eixos comercials, amb accés directe als seus webs i un calendari amb els esdeveniments més rellevants impulsats pel comerç d'arreu del territori.
Josep Maria Vergés, president de Pimec Comerç Girona, assegura que el tríptic neix “fruit d'una realitat que ha començat a sorgir de manera natural i dispersa en el territori i davant la necessitat de trobar aquell punt de convergència que ens permeti aprofitar la força de tots plegats”. “Hem desenvolupat un treball encaminat al reforçament de les estructures associatives comercials i a la potenciació de sinergies entre turisme i comerç amb l'objectiu de contribuir a la creació de noves accions que, mitjançant la cooperació entre ells, permetin crear nous atractius a les nostres comarques i creació de riquesa i ocupació al territori”, va assegurar Vergés. Amb aquesta edició es vol donar a conèixer l'oferta de comerç que la Costa Brava i el Pirineu de Girona ofereixen, i convertir les comarques gironines en una destinació de compres de qualitat, que complementi l'oferta turística, cultural i gastronòmica de la demarcació.
D'aquest tríptic Costa Brava-comarques gironines, se n'han editat 26.000 exemplars, i s'ha fet en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès. Els tríptics es distribuiran a les fires de turisme genèriques on el Patronat de Turisme Costa Brava Girona participi, així com en accions promocionals i a les oficines de turisme de les comarques gironines.