La Borsa
Més valors
Economia

economia

projecte

Cosmètica 2.0

Tres joves emprenedors tarragonins impulsen Freshly, una nova marca de productes naturals i lliures de tòxics

El projecte va arrencar amb una campanya de micromecenatge i pren embranzida a les xarxes

Salut, noves tecnologies i emprenedoria són els tres conceptes sobre els quals es construeix la història de la catalana Freshly Cosmetics, creada per tres joves enginyers químics tarragonins de 25 anys que, un cop acabada la carrera, van decidir embarcar-se en aquesta aventura.

Miquel Antolín, Mireia Trepat i Joan Miralles volien revolucionar el sector de la cosmètica amb productes saludables i detox, creats amb ingredients actius naturals i lliures de tòxics. Amb una idea clara, al setembre del 2015 van fundar la companyia i al novembre van aconseguir captar 7.000 euros d'inversió a través d'una campanya de micromecenatge a Kickstarter .

Segons Mireia Trepat, la clau del negoci la va donar la mare del seu soci Miquel Antolín, que des de fa anys elaborava pastilles de sabó artesanals. “Ens vam adonar que, com nosaltres, tothom està canviant radicalment de consum, i que per sobre de tot busquem productes saludables, segurs i que respectin el nostre entorn”.

Ara bé, també admeten que els va costar que els laboratoris comencessin a creure en ells. “Els primers laboratoris que vam visitar es van riure de nosaltres”, explica Antolín.

En només cinc mesos la companyia ja ha venut 3.900 productes i preveu tancar el seu primer exercici amb un volum de facturació superior als 350.000 euros. Actualment, el 85% dels ingressos provenen de l'e-commerce propi i el 15% restant de les vendes en botigues especialitzades.

Aquesta aposta per la venda en línia té també la seva traducció a les xarxes socials. Presents a Instagram , Facebook i Linkedin , la companyia ja té quasi 13.000 seguidors. “La proximitat amb el client és primordial i les xarxes socials et donen la possibilitat d'interactuar de forma dinàmica i instantània amb ell. Les persones han de saber que darrera una marca o empresa hi ha persones amb il·lusió i ganes de fer-ho bé”, conclou Trepat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Calviño resta importància a la rebaixa en les previsions de l’FMI: “Està en la línia de la d’altres organismes”

Brussel·les

Vysion aplica la realitat virtual a Rússia

Barcelona

Els hotels costaners dominen la 2a edició dels Hotels & Tourism

girona
Economia

Sobrevivint a Amazon

Barcelona
Un referent europeu en filats tècnics, a Maçanet

Un referent europeu en filats tècnics, a Maçanet

Maçanet de la selva
Economia

Pensions, SMI i derogació de la reforma laboral, ja en marxa

Barcelona

El TSJC anul·la antics decrets de les delegacions a l’exterior

Barcelona / Madrid

Tancament patronal, a Sant Feliu, de l’hotel Hipòcrates

SANT FELIU DE GUÍXOLS

Canadell: “Som en la quarta revolució industrial”

GIRONA