Economia

Nova campanya de promoció de Ripoll

Ripoll ha engegat una nova campanya turística amb el lema Ripoll per #compartir, que s’allargarà fins al 30 de novembre. L’objectiu és, d’una banda, fidelitzar el turista i aconseguir que torni a la ciutat fora de temporada, i, de l’altra, que faci difusió de Ripoll al seu cercle familiar i d’amistats. Per això, es donaran 35 vals de descompte i obsequis per bescanviar als comerços, restaurants i serveis adherits a la campanya. Es tracta d’una postal doble de Ripoll que conté els vals de descompte, que no són personals, així que es poden regalar a una altra persona. La regidora de Turisme de Ripoll, Manoli Vega, ha explicat que la campanya té per objectiu fer que la gent tingui ganes de tornar i que difongui tot el que es pot trobar a la vila. La tècnica de Turisme de l’Ajuntament, Virtu Cuadros, ha explicat que han optat per un embalatge que lligui el passat i el futur, i per això la forma clàssica que consistiria a enviar una postal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia