La Borsa
Més valors
Economia

L’app de Polaroo amplia el seu servei de control de despeses

La nova versió de la fintech de finances personals incorpora el control de despeses en serveis com Netflix, Amazon Prime o Spotify

Polaroo, fintech de finances personals vol fer una passa més enllà, i ha incorporat en la seva nova app noves funcionalitats per poder controlar, reduir, contractar i unificar les despeses en serveis com Netflix, Amazon Prime, Disney+, iCloud o Spotify, a més de serveis com el lloguer de la llar, quotes escolars o el pagament d’hipoteques i impostos.

Daquesta manera, Polaroo amplia el ventall de possibilitats per preveure pagament i millorar la capacitat d’estalvi. Així, ara l’usuari pot rebre alertes de pujades de preus, a més de la possibilitat de contractar i reduir el preu de serveis ja contractats. Com diu el CEO i fundador de la companyia, Marc Rovira, “aquest és un projecte ambiciós i hem donat una gran passa endavant per a completar la nostra visió.”

La nova versió de Polaroo ja disposa d’una llista d’espera de 35.000 persones, amb un gtran nombre d’usuaris ha mostrat interès per accedir a les novetats abans del seu llançament. Dins del procés d’actualització de l’aplicació, la companyia ha realitzat un estudi en què hi han participat al voltant de 15.000 persones de Madrid i Barcelona, amb edats compreses entre els 25 i els 35 anys. Amb la informació recollida sobre necessitats, preferències i comportament dels usuaris en relació a les seves despeses habituals, ha redissenyat la seva aplicació tot tenint en compte dades com el 33% dels enquestats ha pagat per subscripcions per les quals no volia pagar; el 36% posar alertes per cancel·lar subscripcions abans de rebre el cobrament; un 94% dels enquestats està subscrit a plataformes de sèries o pel·lícules, seguides de les de música (47%) i videojocs (26%); les subscripcions més contractades són Netflix (88%), Amazon Prime (71%) Spotify (48%) i Disney Plus (40%) i un 47% de les persones que creia tenir menys de tres subscripcions contractades s’equivocava, en realitat en tenia més.

Així, amb els coneixement adquirit, entre les noves funcionalitats hi ha el control de més de 300 subscripcions o despeses recurrents; visualització de despeses passades o la previsió de despeses futures. Així mateix, hom pot contractar serveis sense fer gestions pesades i avorrides, a més de descobrir noves subscripcions i contractar-les amb millors proveïdors. També és possible unificar el pagament de serveis en una sola tarifa estable sense sorpreses o poder compartir comptes.

A més de les noves característiques introduïdes, Polaroo segueix oferint i millorant la seva funcionalitat diferencial: el servei per millorar els contractes i les seves condicions obtenint uns estalvis mitjans registrats de més de 200 euros anuals. Per sectors, l’aplicació optimitza el 90% dels contractes d’electricitat amb estalvis màxims de l’35%, el 40% dels contractes de gas amb estalvis màxims de el 20% i el 68% dels contractes d’internet amb estalvis màxims de el 40%.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El Pla de Recuperació de Sánchez redueix a tres els contractes de treball, un estable, un temporal i un de formació

Madrid

Grimaldi compra a Armas Trasmediterranea cinc ferris i els drets d’explotació de la ruta entre Barcelona i les Balears

Barcelona

CaixaBank comunicarà l’impacte de l’ERO als sindicats el pròxim 20 d’abril a Madrid

barcelona

Pimec exigeix ampliar les ajudes directes a sectors exclosos i a empreses afectades indirectament per les restriccions

barcelona

El BBVA posa en marxa el procés per aplicar un nou ERO que afectarà “a la totalitat del banc”

Madrid

La Cambra de Comerç d’Espanya demana accelerar el procés de vacunació

Madrid

La insurtech Gocleer aixeca 930.000 euros

barcelona

El Govern destina 4 milions d’euros més en ajuts directes a locals de restauració de centres comercials tancats per la Covid-19

Barcelona

El port de Barcelona considera que el bloqueig al canal de Suez ha estat “un bany realitat i un toc d’atenció”

Barcelona