Economia

Les exportacions durant el primer semestre creixen un 28,2% i superen els nivells previs a la pandèmia

Catalunya va exportar productes per 39.684,8 milions entre gener i juny, el 25,9% del total a l’Estat

Les exportacions entre els mesos de gener i juny es van situar en els 39.684,8 milions d’euros, un 28,2% més respecte al mateix període de l’exercici anterior i registrant uns volums superiors en comparació al primer semestre de 2019, abans de l’esclat de la pandèmia.

Pel que fa al mes de juny, Catalunya va vendre productes a l’estranger per 7.093,1 milions d’euros , un 31,4% més en termes interanuals i un 15,9% més en comparació amb el juny de 2019.

Segons les dades publicades aquest dijous pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, Catalunya va ser la comunitat que més va contribuir al creixement de les exportacions al conjunt de l’Estat, amb una quota del 25,9%. Pel que fa al mes de juny, Catalunya va vendre productes a l’estranger per 7.093,1 milions d’euros , un 31,4% més en termes interanuals i un 15,9% més en comparació amb el juny de 2019.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia