Economia

Glovo compra la plataforma italiana de repartiment de menjar Socialfood

L’operació permet a la companyia consolidar la seva presència al sud d’Itàlia

Glovo ha anunciat aquest dimecres que ha adquirit el 100% de la plataforma de repartiment de menjar Socialfood, fundada el 2013 a Palerm i que compta amb més de 300 restaurants associats. Segons ha explicat la companyia en un comunicat, l’operació s’emmarca en l’estratègia d’expansió de negoci de Glovo per consolidar-se al sud d’Itàlia –en especial a al zona de Palerm i Catània, on aquesta modalitat està experimentant un fort creixement. Amb aquesta adquisició, la companyia fundada a Barcelona i recentment adquirida per Delivery Hero, es convertirà en la plataforma de repartiment de menjar de “referència” al sud del país, segons ha destacat.

“Aquesta adquisició ens permet convertir-nos en la plataforma de repartiment líder a Sicília i el sud d’Itàlia i ampliar significativament el nombre de restaurants amb els que treballem a la zona”, ha afirmat la directora general de Glovo Itàlia, Elisa Pagliarani.

Glovo també aposta a Itàlia pel servei Q-Commerce, que permet fer enviaments de qualsevol producte en una mateixa ciutat a través de la compra a través de l’aplicació amb acords amb grans superfícies; la compra de productes de supermercats via els magatzems urbans de la pròpia plataforma, i la compra en establiments de ’retail’ associats amb la companyia.

L’operació consta de diverses fases per acostar les dues empreses i acabar amb una sola marca, la de Glovo. Fins llavors, la plataforma actual de Socialfood seguirà activa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA