Economia

L’APUNT

I les pomes gironines, més...

El protagonista de la presentació de la campanya de la Poma de Girona, l’escriptor Rafel Nadal, remarcava un comportament, al meu entendre generalitzat en la restauració nostrada, que denota poca implicació amb el producte local. Parlava ell del que costa trobar als restaurants d’aquí figues, tomates de cor de bou o pomes nostres. I el vi de l’Empordà, hi afegiria jo. Les comarques gironines concentren gairebé un 40% de la producció catalana i un 20% de l’estatal de pomes. La banalització del concepte Km 0 ha fet que es reforcés la idea de “producte de proximitat”. Per deixar-ho clar: Km 0 són els paraguaians d’Alcarràs i el producte de proximitat és la poma de Girona. A veure si ho entenem.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona