Economia

economia

Som la Bomba s’ofereix com a alternativa a la gran distribució

El grup Som la Bomba ha replicat amb una iniciativa diferenciada la reacció d’algunes firmes de la gran distribució a la proposta del ministeri de Treball de fixar un límit al preu dels productes bàsics. Si alguns grans operadors van aprofitar per oferir paneres a 30 euros, però compostes bàsicament per productes envasats, sense frescos i sense tenir en compte la temporada ni la proximitat, Som La Bomba, la plataforma que distribueix productes de petits agricultors i ramaders catalans, ha apostat per oferir una cistella amb 13 productes frescos, entre els quals hi ha fruita, verdura, peix, carn i ous, ecològics i de temporada, també per 30 euros. Segons la responsable d’operacions de la companyia, Mònica Rebollo, volen “demostrar que és possible oferir a la ciutadania productes frescos i de la màxima qualitat malgrat la inflació que estem vivint”. Som La Bomba és un mercat digital de quilòmetre 0 que permet als consumidors fer la compra a través d’internet. L’alternativa va néixer el gener del 2021 de la necessitat que els petits productors poguessin vendre directament al consumidor i a la restauració.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA